(۰۲۱) ۲۲۲ ۷۸ ۷۸ ۹
نیسان، تي ينا مونتاژ ، ۱۳۹۱
سفید، رنگ شدگی در حد لکه، کارکرد ۱۰۵,۰۰۰ کیلومتر
مرسدس بنز، E200 ، ۲۰۱۷
سفید، بدون رنگ شدگی، کارکرد ۵,۶۰۰ کیلومتر
کیا، اِسپورتيج ساده ، ۲۰۱۶
سفید، بدون رنگ شدگی، کارکرد ۵۰,۰۰۰ کیلومتر
رنو، كوليوس ، ۲۰۱۷
سفید، بدون رنگ شدگی، صفر کیلومتر
دی اس، 6 ، ۲۰۱۷
سفید، بدون رنگ شدگی، کارکرد ۲۰,۵۰۰ کیلومتر
خریداران تارا در بورس کالا بیش از ۱۰۰ میلیون سود کردند!
شنبه، ۲۶ آذرماه ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۴:۱۸
اگر هفته پیش از بورس کالا، خودروی تارا خریداری کرده بودید، بین ۱۰۱ تا ۱۳۴ میلیون نسبت به بازار، تارا را ارزانتر دریافت میکردید!
ادامه مطلب
اشتباه رایج رانندگان در مورد سن الزامی شدن معاینه فنی خودرو
شنبه، ۱۲ آذرماه ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۶:۲۶
یک باور غلط درباره سن الزامی شدن معاینه فنی خودروها وجود دارد که باعث طولانی شدن صف معاینه فنی خودرو میشود.
سخنگوی وزارت، معدن و تجارت خبر داد
آغاز واردات خودرو از اول مهرماه
شنبه، ۵ شهریورماه ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۷:۱۴
سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه مرحله اجرایی واردات خودرو عملاً از ابتدای مهرماه آغاز میشود، اعلام کرد واجدین شرایط واردات خودرو، تا ۱۹ شهریور ماه فرصت دارند درخواست خود را به دفتر صنایع خودرویی وزارت صمت تحویل دهند.
زمان ورود اولین محموله خودروهای خارجی به کشور
یکشنبه، ۳۰ مردادماه ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸:۴۶
درحالیکه وزارت صنعت، معدن و تجارت هنوز آییننامه واردات خودرو را رسانهای نکرده، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بخشی از جزئیات آن را اعلام کرد.
رانا پلاس استاندارد ایمنی عابر پیاده را کسب کرد
دوشنبه، ۱۰ مردادماه ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷:۵۱
سالانه بیش از ۲۷۰۰۰۰ هزار عابر پیاده در سراسر دنیا جان خود را در اثر تصادفات رانندگی از دست میدهند. این تعداد ۲۲ درصد کل تلفات رانندگی را تشکیل میدهد. از این رو موضوع ایمنی عابرین پیاده بسیار حائز اهمیت است.
مهمترین نکات برای بازدید ماشین قبل از سفر
دوشنبه، ۲۱ اسفندماه ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۰:۲۲
قبل از شروع سفر نوروزی خود با خودرو، بررسی دقیق و کامل وضعیت خودرو از اهمیت بسزایی برخوردار است. این بررسی شامل بررسی سطوح مایعات، تایرها، ترمزها، باطری، چراغها و تایمینگ بلتها میشود.
فرداموتورز با دست پر در بازار سدانها
ماشین MG۵ ماجراجوی جدید بازار خودرو
دوشنبه، ۱۶ بهمنماه ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۷:۰۴
شرکت فردا موتورز در تلاش است تا برای حضور پر رنگ تر در بازار خودرو ایران دست بالاتری در زمینه خودروهای سدان داشته باشد و از همین رو زنگ خطر را با محصولات ام جی به صدا درآورده است.
کم هزینهترین روش نگهداری خودرو در ده گام
دوشنبه، ۳۰ آبانماه ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۷:۱۲
حفظ سلامت خودرو و مراقبت از آن یک هنر است. برای آنکه فردی خودش را یک راننده قلمداد کند، بایستی روشهای نگهداری از خودرو را به خوبی آموخته باشد.
نکات مهم در زمان خرید اقساطی خودرو
چهارشنبه، ۲ شهریورماه ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۳:۳۶
در شرایط حال حاضر خرید خودرو صفر برای قشر بزرگی از جامعه غیر ممکن شده، فروش اقساطی خودرو در شرکت های کوچک و بزرگ انجام می شود. در خرید خودروی اقساطی باید حسابی زبر و زرنگ باشید تا سر شما کلاه نگذارند؛ چون بسیاری از دلالان و کلاهبرداران به انتظار آدم هایی نشسته اند که از بازار خودرو سر در نمی آورند و به راحتی وارد بازی چنین افرادی می شوند.
راهنمای خرید MVM X۲۲؛ مشخصات فنی، آپشن ها، قیمت و شرایط فروش
چهارشنبه، ۱۹ مردادماه ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۲:۵۵
MVM X۲۲ بی شک یکی از خوش استایل ترین کراس اوورهای درون شهری بازار است اما این خودرو نقاط ضعفی را نیز همراه دارد.
راهنمای صفر تا صد بیمه بدنه خودرو
شنبه، ۲۷ آبانماه ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳:۵۲
خرید بیمه بدنه خودرو برای افراد اجباری نیست؛ اما پوشش های زیادی که برای بیمه بدنه خودرو در نظر گرفته شده است، باعث می شود که بسیاری از افراد متقاضی خرید این بیمه باشند.
دلایل از کار افتادن ناگهانی خودرو
علت خاموش شدن خودرو در حین رانندگی
شنبه، ۳۱ تیرماه ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳:۲۱
شاید تابحال برایتان پیش آمده باشد که در حین رانندگی در جاده ها و خیابان ها ناگهان خودروی شما خاموش شده و از کار می افتد. این اتفاق اصلا خوشایند رانندگان نیست و سبب آن می شود تا در وسط خیابان و جاده گیر بیفتید، در این مطلب قصد داریم نگاهی به علت خاموش شدن خودرودر حین رانندگی بیندازیم و مهمترین علل توقف ناگهانی خودرو را به اطلاع شما برسانیم.
علت سفت شدن پدال ترمز خودرو چیست؟
دوشنبه، ۸ اسفندماه ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۶:۳۴
ترمز خودرو یکی از مهمترین بخشهای آن به شمار میرود و علت سفت شدن پدال آن در این نوشتار بررسی شده است. چنین مشکلی می تواند در زمان رانندگی خطرات زیادی را در پی داشته باشد و به همین خاطر میخواهیم به دلیل رخ دادن آن در خودروهای داخلی بپردازیم. همراه ما باشید.
انواع مایع خنککننده موتور و علت تفاوت رنگ آنها
یکشنبه، ۳۰ بهمنماه ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱:۰۵
آشنایی با انواع مایع خنککننده موتور خودرو: چرا خنککنندهها رنگهای گوناگونی دارند؟ تفاوت آنها چیست و چه افزودنیهایی دارند؟
علت صدای چرخ ماشین
یکشنبه، ۲۳ بهمنماه ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۱:۳۸
ممکن است که شما هم گاهی اوقات در زمان رانندگی حس کرده باشید که صدای غیرعادی از چرخها به گوش میرسد. با اینکه صدای غیرعادی از چرخها گاهی نشانه مهمی نیست و خطری ندارد، اما گاهی هم میتواند خطرساز باشد.
قدرتمند ترین خودرو های نیسان
۶۰ سال است که نیسان در بازار آمریکا برای عرضه خودرو های قدرتمند و پیشرو شبانه روزی تلاش می کند. نیسان در این راه هیچ گاه خسته نشده است. تاریخ نیسان های قدرتمند با داتسان افسانه ای شروع و با GT-R به اوج خود رسید. باید دید که آیا نیسان می تواند راه خود را به خوبی طی کند و به تعالی در این زمینه برسد یا نه؟
سهشنبه، ۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹:۲۸ |
نیسان از آن خودروسازهایی است که همواره در سبد محصولاتش یک خودرو بسیار قوی و کارآمد وجود داشته است. شاید مردم سرزمین تابان خودروساز خود(نیسان) را یک خودرو ساز خانوادگی بدانند اما در آمریکا این قضیه کاملا متفاوت است.
نیسان همیشه خودروهای بی نظیر و فوق العاده ای در آمریکا داشته است که از حیث توان و اکثر آزمایشات باعث سر بلندی نیسان می شدند. در واقع نیسان با ساخت این نوع از خودروها همواره سعی می کرد تا هوش و نبوغ خود در ساخت انواع خودروها را به رخ دیگر رقبا بکشد از طرفی در آمریکایی که توان در خودروهای عضلانی خلاصه می شد دیدن یک خودرو غیر عضلانی اما توانمند بسیار جذاب به نظر می رسید.
نیسان این کار را ۶۰ سال است که آغاز کرده و در حال حاضر جزو اثبات شده ها در بازار آمریکا است و همواره مشتریان زیادی را به سمت خود جذب کرده است. اما در این لیست قرار است به قوی ترین خودروهایی که توسط نیسان تا به حال ساخته شده است اشاره کنیم. Datsun Fairlady SR۳۱۱ زمانی که ایتالیایی ها و بریتانیایی ها حاکمان بلا منازع بازار رودسترها در جهان بودند کمتر خودروسازی جسارت درگیری با آن ها را داشت. البته بعضی از خودروسازان که به کله شقی معروف بودند پا در این رقابت سخت گذاشتند. یکی از این خودرو سازان سخت کوش نیسان بود. نیسان نگاه کاملی به بازار داشت. رودسترهای ایتالیایی و انگلیسی بسیار لوکس و البته گران قیمت بودند. از این رو نیسان با خود گفت چرا یک رودستر توانمند اما ارزان تر از بقیه نسازیم. در آن زمان ردودسترها جزو خودرو های لوکس بودند و بسیار گران قیمت بودند. حاصل تلاش نیسان با این خودرو به همه نشان داده شد. ظاهر این خودرو کاملا بر خلاف ظاهر رودستر های لوکس بود و در زمینه طراحی کاملا مشخص بود که با یک خودروی ارزان تر از رقبا سر و کار داریم. البته نیسان برای اینکه در رقابت کم نیاورد در بحث پیشرانه بهترین دستاورد آن روز های خود را در این خودرو قرار داد. یک پیشرانه تنفس طبیعی ۲ لیتری ۴ سیلندر که می توانست ۱۵۰ اسب بخار توان برای این خودرو تولید نماید. نیروی این خودرو به چرخ های عقب منتقل می شد. نیسان در این خودرو از یک گیربکس دستی ۵ سرعته استفاده می کرد. این گیربکس یکی از بهترین گیربکس های ژاپنی محسوب می شد. درست است که گفتیم این خودرو ارزان تر از رقبا بود ولی این به آن معنا نبود که مردم عادی می توانستند آن را بخرند. Datsun ۲۴۰Z افسانه Z های نیسان با این خودرو آغاز شد. همین اول بگوییم که این خودرو یکی از افتخارات بزرگ نیسان محسوب می شود. فرم بی نظیر این خودرو آن را به شدت برای مسابقات رالی مناسب می کرد. فرم طراحی جدید بود و از هیچ خودرویی کپی برداری نشده بود. این خودرو توانسته بود در سال ۱۹۷۳ در مسابقات WRC در رالی آفریقا در کنیا به مقام اول دست پیدا کند. مجموعه تولید نیرو در این خودرو بسار قوی بود چرا که نیسان می خواست سری Z یک سر و گردن از بقیه بالاتر باشد. این خودرو جزو اولین ها بود که از نسل جدید پیشرانه های نیسان در آن استفاده می شد. نیسان در این خودرو از یک موتور ۲.۴ لیتری ۶ سیلندر استفاده می کرد. این موتور می توانست بین ۱۵۰ تا ۱۷۰ اسب بخار توان تولید کند. گیربکس این خودرو در نمونه های معمولی آن یک نمونه ۴ سرعته و در نمونه های پیشرفته و گران قیمت تر آن یک نمونه ۵ سرعته بود. این خودرو در آمریکا بسیار مورد اقبال قرار گرفت و توانست تعریف جدیدی از نیسان در این کشور عرضه کند. شکی نیست که این خودرو یکی از بهترین و افسانه ای ترین خودروهای ساخت نیسان در تاریخ است. KPGC۱۰ Skyline GT-R (Hakosuka) اما تاریخ خودروسازی در ژاپن با این خودرو وارد دوره درخشان خود شد. شکی نیست که GT-R ها افسانه ای ترین خودرو های ساخت نیسان تا به اینجا هستند. این خودرو های بی نظیر آینه تمام نمای نبوغ و مهندسی ژاپنی هستند. اما GT-R ها نمونه های بسیار زیادی دارند که سری های Skyline افسانه ای ترین آن ها هستند. این خودرو داستان جدیدی را تعریف می کرد و به طور کلی راه نیسان برای غلبه بر بازار های آمریکا را هموار می کرد. طراحی این خودرو بسیار جذاب بود. با این که این خودرو در ابتدا یک سدان بود اما خیلی زود نمونه های کوپه و رودستر آن ساخته شد. شاید بپرسید که کلمه Hakosuka به چه معناست. این کلمه در ترجمه انگلیسی به معنای 'Boxy Skyline' این عبارت به سدان بودن این مدل اشاره داشته است. اما توان این خودرو بسیار قابل قبول بود به طرزی که آن را برای مسبقات مختلف به گزینه ای مناسب تبدیل می کرد. نیسان در این خودرو از یک موتور خطی ۲ لیتری ۶ سیلندر استفاده می کرد. این موتور می توانست در نهایت تلاش ۱۶۰ اسب بخار توان تولید کند. این خودرو در سال ۱۹۶۹ ساخته شد و آن قدر معرکه بود که نیسان در پایان آن سال توانست از این خودرو تعداد ۱۹۴۵ عدد به فروش برساند که یک عدد فوق العاده برای سال ۱۹۶۹ آن هم برای یک ژاپنی محسوب می شد. R۳۲ Skyline GT-R (Godzilla) مگر می شود از خودرو های معرکه نیسان نام ببریم ولی این خودرو را در لیستمان نداشته باشیم. عمده شهرت این خودرو نام ترسناک آن است. گودزیلا بهترین نامی بوده که نیسان می توانسته بر روی این خودرو فوق العاده بگذارد. در بین سال های ۱۹۸۹ تا ۱۹۹۳ این خودرو جزو پیشرفته ترین خودروهای ساخت ژاپن عنوان می شد. این خودرو با هدف یک رقابت مستقیم با رقبای مطرح اش به ویژه حریفان قدرتمند آمریکایی ساخته شده بود. این خودرو آغازگر افسانه شکست ناپذیری GT-R در زمینه دریفت محسوب می شد. نیسان برای اولین بار در این سری از سیستم چهار چرخ متحرک استفاده می کرد. این خودرو از یک موتور ۲.۶ لیتری ۶ سیلندر استفاده می کرد. البته این موتور را دو عدد توربوشارژ همراهی می کرد. توان خروجی این موتور بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ اسب بخار بود. این توان برای این خودرو سرعت بالایی را به ارمغان آورده بود. البته ویژگی بارز این خودرو توانایی بی نظیر آن در پیست بود. این خودرو در بین سال های ۸۹ تا ۹۱ در ۲۹ مسابقه شرکت کرد که توانست در تمامی آن ها به پیروزی برسد. شکی نیست که می توان این خودرو را جزو افسانه ای ترین خودرو های نیسان دسته بندی کرد. R۳۴ Skyline GT-R Z-Tune این خودرو آخرین نسل خودرو های بی نظیر سری skyline محسوب می شود. این نسل از GT-R ها افسانه ای ترین خودرو های این سری محسوب می شوند چرا که کیفیت آن ها بسیار بالا بود و واقعا معنی قدرتمند می دادند. این خودرو توسط شرکت نیسمو که تیون کننده اختصاصی محصولات نیسان محسوب می شد تیون شده است. نیسمو در این خودرو از پک Z-TUNE استفاده کرده است. این پک به واسطه داشتن حرف Z جزو برترین پک های تیون شرکت نیسمو محسوب می شود. آخرین Skyline یکی از بهترین آن ها تلقی می شود. نیسان در خودرو خود از یک موتور ۲.۸ لیتری ۶ سیلندر استفاده کرده بود. این موتور یکی از پیشرفته ترین و پیچیده ترین موتور های زمان خودش محسوب می شود. نیسان در کار این موتور دو عدد توربو را نیز به کار برده. این موتور کم حجم به لطف ساز و کار پیچیده اش می تواند ۵۰۰ اسب بخار تولید کند. خودرو نیسان می تواند ۰ تا ۱۰۰ را در زمان بی نظیر ۳.۸ ثانیه طی نماید. طراحی این خودرو یکی از برترین طرای های ممکن در زمان خودش بود. این طراحی نه تنها به سبک قدیمی خود وفادار بود بلکه می توانست در نسل جدید هم نظر خریداران را جذب کند. این خودرو یک خودرو گران قیمت بود برای همین هم نیسان تنها ۱۹ مدل از آن را تولید کرد که دو مدلی که اول از همه تولید شده اند را به موزه نیسان در ژاپن برده است. شکی نیست که این خودرو یکی از برترین خودروهای نیسان در تاریخ این خودروساز محسوب می شود. Nissan ۳۷۰Z نیسان کم کم دریافته بود که حرکتش در زمینه خودرو های قدرتمند در بازار میانی بسیار کند شده است. رقبای نیسان در این بازار حضور چشمگیری داشتند. بزرگترین رقبای نیسان یعنی تویوتا و سوبارو با خودروهای خوش قیمت اما قوی به بازار میانی حمله کرده بودند این در حالی بود که نیسان صرفا به فروش خودرو های گران قیمت سری GT-R مشغول بود. مدیران نیسان تصمیم گرفتند تا با عرضه یک خودرو در سطح میانی لذت سواری خودروهای گران قیمت GT-R را به سطح میانی بازار بیاورند. برای همین هم مهندسین نیسان دست به کار شدند و دست به تولید یک پلتفرم جدید زدند. نتیجه کار نیسان خودرو ۳۷۰Z بود. این خودرو از دیگر رقبای خود در بخش میانی جوان تر بود از این رو برای جلب نظر خریداران کار سختی را در پیش داشت. مهندسین نیسان پلتفرم این خودرو را بسیار شبیه به خودرو گران قیمت خود ساختند اما در یک قالب کوچک تر. نیسان که سعی داشت در بازار موفق شود ویژگی اصلی این خودرو را در کاپوت آن قرار داد. یکی از ویژگی های این خودرو موتور قدرتمند آن است. این موتور توان بسیار خوب و مناسبی دارد. نیسان در این خودرو از یک موتور تنفس طبیعی ۳.۷ لیتری ۶ سیلندر استفاده کرده است. این موتور می تواند برای این خودرو ۳۵۰ اسب بخار توان تولید کند. این خودرو به خاطر سایز کوچکش والبته وزن پایین و موتور قوی اش در شتاب گیری بسیار موفق است اما در زمینه دریفت به هیچ عنوان به پای برادر گران قیمتش نمی رسد. در مورد طراحی ظاهری هم نمی توان گفت با یک طراحی عالی طرف هستیم و صرفا به خوب بسنده می کنیم. در واقع طراحی این خودرو نه آن قدر زشت است که نتوان نگاهش کرد و نه آن قدر زیبا است که عاشقش شویم. ۳۲۰Z هم چنان در حال تولید است و بازه قیمتی بین ۳۶ تا ۵۰ هزار دلار برای آن تعیین شده است. R۳۵ Nissan GT-R بعد از پایان افسانه Skyline دیگر کسی فکر نمی کرد که نیسان بتوان خودرو مناسبی از سری GT-R تولید کند. واقعیت این بود که تا چند سال بعد از بازنشستگی سری محبوب Skyline هم بد شانسی بالا رده ترین خودروهای نیسان، این شرکت را رها نمی کرد. نیسان که دلش نمی خواست ببیند گذشته خوبش به راحتی از بین می رود تصمیم گرفت که با تولید یک خودرو جدید روند بازی را به نفع خود تغییر دهد. زمانی که نیسان GT-R را معرفی کرد اکثرا نمی توانستند به آن اعتماد کنند. اما زمانی که این خودرو زیر تیغ کارشناسان رفت و در پیست ها تست های بی شماری روی آن انجام شد نظر همه ۱۸۰ درجه عوض شد. GT-R یک خودرو تمام عیار و فوق سریع در پیست محسوب می شد. آن چه که بیش از همه این خودرو را جذاب کرده بود قابلیت بی نظیر آن در زمینه دریفت بود. سرعت این خودرو در دریفت به طرز فاحشی از تمام خودرو های هم مرتبه اش بالاتر بود. طراحی خودرو بسیار جذاب و دوست داشتنی بود و حس یک اسپرت تمام عیار را به سرنشینانش منتقل می کرد. نیسان در این خودرو از یک موتور بسیار کم مصرف اما بسیار قوی استفاده کرد. با این که حجم و اندازه این موتور از رقبای دیگرش بسیار کم تر بود اما توان تولیدی آ به مراتب بالاتر و قابل استفاده تر بود. همین امر باعث می شد بدون کم کردن قدرت موتور مصرف سوخت به طرز قابل توجهی کاهش پیدا کند. موتور این خودرو یک نمونه ۶ سیلندر ۳.۸ لیتری است. در کنار این موتور دو عدد توربوشارژ قرار گرفته است. توان خروجی این موتور نزدیک ۶۰۰ اسب بخار است. GT-R به لطف این موتور می تواند ۰ تا ۱۰۰ را در تنها ۳.۸ ثانیه بپیماید. رقابت با GT-R در پیست کار هرکسی نیست و رقیب باید به شدت قدر باشد تا در این صورت شانسی در مقابل GT-R داشته باشد. در حال حاضر GT-R بهترین خودرو تولیدی نیسان والبته که یکی از بهترین اسپرت ها در تاریخ خودرو سازی جهان محسوب می شود. Infiniti Q۵۰ Eau Rouge درست است که این خودرو تولید مستقیم نیسان نیست اما تولید آن در کارخانه تحت مالکیت نیسان صورت گرفته است. برند اینفینیتی زیر مجموعه لوکس نیسان است که به طور مستقیم برای رقابت در بازار آمریکا تاسیس شد. قرار بود این خودرو رقیب مستقیم خودرو BMW M۳ باشد اما به علت درگیری ها و مشکلات در قسمت مدیریت اینفینیتی و درگیری مدیران ارشد این کارخانه و مدیران نیسان این خودرو هیچ گاه به طور انبوه تولید نشد و هنوز هم در صف تولید قرار دارد تا شاید اجازه تولید بگیرد. Q۵۰ یکی از بهترین سدان های شرکت ژاپنی محسوب می شود از طرفی چون قرار بود این خودرو با یک خودرو از شرکت M رقابت کند بسیار مهم بود تا توانمند باشد. در واقع اینفینیتی روی قدرت این خودرو حساب ویژه ای باز کرده است . از این رو اینفینیتی در این خودرو از همان موتور استفاده شده در GT-R استفاده کرده است. این موتور قدرتمند می تواند ۵۸۰ اسب بخار توان برای این خودرو تولید کند. البته هنوز تکلیف این خودرو مشخص نیست اما می توان امیدوار بود که بتوان در آینده نزدیک این خودرو را در جاده ها و خیابان های آمریکا دید. Nissan IDx Nismo Concept اما یک کانسپت آخرین نمونه موجود در لیست ما است. با این که خودرو در نمایشگاه توکیو ۲۰۱۳ رونمایی شد اما هنوز خبری از آن نیست. هنوز مشخص نیست که چرا نیسان درباره تولید این خودرو مردد است. از مشخصات این خودرو کاملا متوجه می شویم که این خودرو برای رقابت مستقیم با تویوتا ۸۶ و سوبارو BRZ توسط نیسان ساخته می شود تا دست نیسان در بازار اسپرت های ارزان قیمت خالی نباشد. آن طور که از مشخصات این خودرو تا به اینجا مشخص شده این خودرو به یک موتور ۱.۶ لیتری توربو مجهز می شده است. این موتور احتمالا در قسمت عقب خودرو قرار دارد پس می توان گفت در این صورت این خودرو یک خودرو دیفرانسیل عقب خواهد بود. البته این خودرو توسط شرکت نیسمو تولید شده ولی نیسان بر روی تولید آن نظارت مستقیم داشته است. نمی دانم چرا ولی هنوز خبری از این خودرو در بازار نشده است . باید دید که نیسان از تولید این خودرو منصرف شده یا نقشه زیرکانه ای را برای آن در نظر گرفته است.
کد محتوا: ۲۰۹۹۴
ارسال: سهشنبه، ۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹:۲۸
به روز شده: سهشنبه، ۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱:۴۴
کلید واژهها: نیسان
نوع: مقاله
موضوع:
فرستنده: دبیر سرویس محتوا
منبع: جی اس ام
بازدید: ۱۰۰۷
زبان: پارسی
نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...
کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وبسایت کاردو سعی شده است با بهرهگیری از آخرین متدهای توسعه و برنامهنویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاههای هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژهای فراهم میسازد و طراحی سایت به گونهای است که لایهبندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق مییابد.
این سایت ماحصل، تلاشهای چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخابها فراهم باشد.
«کاردو» واژهی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو میباشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام میدهد تا شایسته خدمترسانی به شما باشد.
به دلیل حجم بالای آگهیهای ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آنها امکانناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز میتوانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باریرسانی استفاده کنید.
طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.
© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.