لینگ بائو باکس، یک خودروی آشنای چینی

  چینی‌ها هنوز هم کپی می‌کنند و اکنون نوبت خودروهای معروف مینی فرارسیده است.  

دوشنبه، ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶:۰۵ |

استارتاپ چینی با نام Jemmell  رسما اولین مینی ماشین الکتریکی خود را با نام Lingbao BOX را معرفی کرد. Jemmell New Energy در زمینه تولید خودروهای الکتریکی فعالیت می‌کند و در جیانگ سو چین مستقر شده است.

این شرکت در آوریل ۲۰۱۹ ، توانست مجوز تولید خودرو با انرژی‌های جدید (اتومبیل های مسافری  وسایل نقلیه تجاری) را کسب کند و یکسال بعد یعنی در آوریل سال ۲۰۲۰، برند اتومبیل‌سازی Lingbao به طور رسمی راه اندازی شد.

از نظر ظاهری ، طراحی کلی Lingbao BOX نمره خوبی دریافت نمی‌کند و ضعف‌های زیادی دارد. در جزئیات شبیه به یک ماکت ناقص از خودروهای مینی می‌باشد که هنوز به بلوغ نرسیده است. تناسب اندامی این خودروی کوچک هم نسبت به نمونه اصلی خودروهای مینی تفاوت زیادی دارد.

تنها نقطه قوت این خودرو را می‌توان رنگ‌آمیزی آن دانست و ضعف جدی در قسمت انتهایی خودرو، واقعا جای شکی را باقی نمی‌گذارد که این یک اسباب‌بازی به‌درد نخور است. چراغ‌های دایره‌ای ساده که هیچ تنوعی ندارند و هیچ بخش جذابی در قسمت تحتانی دیده نمی‌شود. طول، عرض و ارتفاع خودرو به ترتیب ۳۴۶۰/۱۴۷۵ / ۱۶۱۵ میلی متر است و فاصله محوری آن نیز ۲۴۵۵ میلی متر است. در مورد فضای داخلی ، Lingbao BOX بهتر ظاهر می‌شود و کمی امیدوارکننده است و طراحی چند رنگ آن را می‌توان دوست داشت. این خودرو همچنین به یک فرمان چند منظوره و یک صفحه نمایش ال سی دی نیز مجهز شده.

از نظر قدرت، این ماشین به موتور تمام الکتریکی با حداکثر توان ۶۱ اسب بخار مجهز خواهد شد. گشتاور اوج ۱۵۰ نیوتن متر و متصل به یک باتری لیتیوم ۱۷.۶۹ کیلووات ساعت است و با یک بار شارژ ۱۵۰ کیلومتر را طی می‌کند. باکس می‌تواند بعنوان یک خودروی شهری در چین که ترافیک سنگین و ازدحام جمعیت فراوانی دارد، مورد استفاده قرار گیرد.


لینگ بائو باکس، یک خودروی آشنای چینی
خبر

کد محتوا: ۲۰۹۵۳

ارسال: دوشنبه، ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶:۰۵

به روز شده: دوشنبه، ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۳:۳۰

کلید واژه‌‌ها: لینگ بائو باکس، خودرو چینی

نوع: خبر

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: سایت چرخان

بازدید: ۷۱۶

زبان: پارسی

(۶ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۲ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.