استفاده از مواد اولیه به مراتب مرغوب‌تر از نسخه استاندارد

خلق کابینی خارق العاده برای مرسدس G۶۳ توسط کارلکس دیزاین

  محصولات مرسدس AMG در واقع ترکیبی از تجهیزات لوکس و با کیفیت و همچنین قدرت و عملکرد بالا در یک پکیج هستند.  

یک‌‌شنبه، ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۱:۰۹ |

این محصولات دارای تجهیزات رفاهی به مراتب بیشتر نسبت به مدل‌های ساده مرسدس، مواد اولیه مرغوب‌تر و همچنین پیشرانه قدرتمندتر در زیر کاپوت هستند. اما تیونری مانند کارلکس دیزاین هم وجود دارد که به این سطح از لوکس بودن بسنده نکرده و از مواد اولیه مرغوب‌تری برای تزیین کابین خودرو استفاده می‌کند.

جدیدترین پروژه کارلکس دیزاین به تیونینگ یک دستگاه مرسدس AMG G۶۳ با تم Marine به نام G-Yachting لیمید ادیشن مربوط می‌شود. کارلکس دیزاین بیان کرده که این خودرو را برای افراد علاقه مند به سفرهای لوکس و دریایی توسعه داده است.

کارلکس دیزاین تصاویر این نسخه تیون شده G۶۳ را در صفحه فیس بوک خود منتشر کرده که برای بدنه آن تمی دو رنگ نقره‌ای و خاکستری با طرحی برس خورده را انتخاب کرده است. همچنین رینگ‌هایی ۲۲ اینچی جدیدی نیز برای این اسیووی لوکس آفرودی نصب شده، اما لازم است بدانید که هنر اصلی کارلکس دیزاین در تغییر طراحی کابین این خودرو نهفته است.

کارلکس دیزاین تم چند رنگ کابین G۶۳ را با دو تم دو رنگ و مواد اولیه مخصوص به خود تغییر داده است. یکی از این تم‌ها، دارای دو رنگ سفید و خاکستری با تزیینات چوبی کم رنگ است. صندلی‌ها، تودوزی سقف و کنسول میانی همگی به رنگ سفید هستند و داشبورد دارای رنگی طوسی و خاکستری است. وجود تریمی چوبی کم رنگ روی داشبورد، فرمان و رودری‌ها نیز باعث زیبایی دو چندان کابین این اسیووی جعبه‌ای شکل لوکس شده‌ است.

تم دو رنگ دیگر کابین G۶۳ دارای رنگ‌های تیره‌تر مانند قهوه‌ای پر رنگ در تودوزی صندلی‌ها، سقف و داشبورد است. رنگ سفید به کار رفته در دوخت صندلی‌ها، داشبورد، رودری‌ها و کنسول میانی با رنگ سفید دیده شده در تریم دو رنگ پیشین متفاوت است و ترکیب آن با رنگ‌های تیره کابین، به زیبایی فضای داخل G۶۳ کارلکس دیزاین افزوده است.

علاوه بر تغییرات ذکر شده، کارلکس دیزاین فضای بار پشت ردیف دوم G۶۳ را با چوب طبیعی تزیین کرده که تریمی چوبی مشابه آن نیز در جلوی فضای پا سرنشینان در ردیف اول نیز مشاهده می‌شود. همچنین کارلکس دیزاین لوگوی G-Yachting را به صورت برجسته و در ابعادی بزرگ در تودوزی سقف G۶۳ طراحی کرده است.

کارلکس دیزاین قیمت این پکیج زیبای عرضه شده برای G۶۳ را اعلام نکرده، اما لازم به یادآوری است که G۶۳ در حالت استاندارد هم یک اسیووی لوکس آفرودی است که از یک پیشرانه ۴ لیتری هشت سیلندر توربوشارژ با بیشینه قدرت و گشتاور ۵۷۷ اسب‌بخار و ۸۵۰ نیوتن‌متر بهره می‌برد که قیمت پایه آن ۱۵۶ هزار دلار است.


استفاده از مواد اولیه به مراتب مرغوب‌تر از نسخه استاندارد
خلق کابینی خارق العاده برای مرسدس G۶۳ توسط کارلکس دیزاین
گزارش

کد محتوا: ۲۰۹۵۲

ارسال: یک‌‌شنبه، ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۱:۰۹

به روز شده: یک‌‌شنبه، ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۱:۵۱

کلید واژه‌‌ها: مرسدس، مرسدس G۶۳،

نوع: گزارش

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: خودرونویس

بازدید: ۵۹۲

زبان: پارسی

(۶ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.