بی‌ ام‌ و سری ۸ با تیونینگ Dahler معرفی شد

  شرکت تیونینگ آلمانی Dahler بسته تیونینگ جدیدی برای بی‌ام‌و M۸۵۰i معرفی کرده است که قدرت این خودرو را تا سطح بی‌ام‌و M۸ ارتقا می‌دهد.  

پنج‌‌شنبه، ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹:۵۴ |

تیونر Dahler اقدام به تقویت بی‌ام‌و مدل M۸۵۰i xDrive کوپه و کانورتیبل کرده است. ارتقای این مدل به صورتی انجام شده که حالا M۸۵۰i قدرتی بیشتر از مدل M۸ کامپتیشن دارد.

در کیت اولیه Dahler که Stage ۱ نام دارد، این تیونر قدرت موتور ۳.۳ لیتری V۸ تویین‌توربوشارژ سری ۸ را به ۶۲۷ اسب بخار و گشتاور آن را نیز به ۸۵۰ نیوتن‌متر رسانده است. این اعداد در مقایسه با نسخه‌ی استاندارد این خودرو ۱۰۵ اسب بخار و ۱۰۰ نیوتن‌متر بیشتر هستند. برای مقایسه باید بدانید که مدل M۸ کامپتیشن دارای ۶۱۶ اسب بخار قدرت و ۷۵۰ نیوتن‌متر گشتاور است و سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتر بر ساعت ۳.۳ ثانیه‌ای دارد.

Dahler برای بی‌ام‌و M۸۵۰i کیت قوی‌تری هم دارد که نام آن Stage ۲ است و می‌تواند قدرت موتور را به ۶۴۱ تا ۶۹۰ اسب بخار افزایش دهد. Dahler همچنین سیستم اگزوز جدیدی از جنس فولاد ضدزنگ را برای M۸۵۰i طراحی کرده است که چهار خروجی و صدایی بسیار زیبا و گیرا دارد. تیونر همچنین یک سیستم تعلیق با قابلیت تنظیم میزان نرمی و خشکی روی سری ۸ هم تولید خواهد کرد.

Dahler، تجهیزات دیگری مانند بالچه‌ی سپر جلو، کاهش ارتفاع تعلیق و رینگ‌های ۲۱ اینچی با تایرهای میشلن را نیز عرضه می‌کند. این تیونر قیمت کیت و تجهیزات سفارشی سری ۸ را اعلام نکرده است.


بی‌ ام‌ و سری ۸ با تیونینگ Dahler معرفی شد
خبر

کد محتوا: ۲۰۹۴۴

ارسال: پنج‌‌شنبه، ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹:۵۴

به روز شده: پنج‌‌شنبه، ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲:۵۷

کلید واژه‌‌ها: بی ام و، بی ام و سری ۸

نوع: خبر

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: زومیت

بازدید: ۶۸۵

زبان: پارسی

(۲ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۲ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.