سبک‌تر و قدرتمندتر از تریم کوادروفوگلیو

نسخه GTA آلفارومئو جولیا رسما معرفی شد

  آلفارومئو سرانجام نسخه GTA جولیا را به عنوان تریمی جذاب‌تر از مدل کوادروفوگلیو معرفی کرده است.  

سه‌‌شنبه، ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۹:۲۲ |

واژه GTA در واقع مخفف عبارت ایتالیایی Gran Turismo Alleggerita یا عبارت انگلیسی Grand Touring Lightened است. به عبارت دیگر نسخه GTA جولیا به لطف بهره بردن از مواد سبک وزن حدود ۱۰۰ کیلوگرم وزن کمتری نسبت به نسخه کوادروفوگلیو دارد.

آلفارومئو بیان کرده که جولیا GTA قادر است طی ۳.۶ ثانیه از حالت سکون به مرز ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دست یابد. اگر این عملکرد برایتان رضایتبخش نیست، پس نسخه GTAm جولیا قطعا توجهتان را جلب خواهد کرد. این نسخه تنها دارای دو صندلی و کمربندهای ایمنی شش نقطه‌ای و آهن کشی کامل داخل کابین است. اما همچنان مجوز تردد در سطح خیابان را دارد.

نسخه GTA آلفا جولیا علاوه بر داشتن وزن کمتر، از یک نسخه به‌روزرسانی شده پیشرانه ۲.۹ لیتری دو توربوشارژه این کمپانی نیز بهره می‌برد. این پیشرانه شش سیلندر در نسخه GTA جولیا قادر به تولید بیشینه قدرت ۵۳۳ اسب‌بخار بوده که افزایشی ۲۸ اسب‌بخاری نسبت به نمونه نصب شده روی نسخه کوادروفوگلیو همین خودرو داشته است. ضمن اینکه یک سیستم اگزوز آکراپوویک با دو خروجی دایره‌ای شکل در مرکز سپر به‌روزرسانی شده عقب برای این پیشرانه نصب شده است.

آلفا برای بهبود هندلینگ نسخه GTA جولیا عرض اکسل جلو و عقب را ۵۰ میلی‌متر بیشتر کرده که به تبعیت آن مجبور به حجم پردازی و افزایش عرض گلگیرها نیز شده است. همچنین فنر، موج گیر و بوش‌های جدید و مقاوم‌تری را برای تعلیق این نسخه طراحی و نصب کرده تا مانور پذیری آن در پیچ‌ها بهتر از گذشته شود.

آلفا جولیا GTA دارای کاپوت، سقف، سپر جلو و گلگیرهایی از جنس فیبر کربن است. به لطف همکاری این برند ایتالیایی با کمپامی مهندسی Sauber، یک اسپلیتر فعال در راستای بهبود آیرودینامیک در زیر سپر نصب شده است. در پروفیل عقب هم شاهد نصب یک بال بزرگ روی صندوق و یک دیفیوزر با ابعادی مشابه در زیر سپر هستیم.

این نسخه دارای رینگ‌های ۲۰ اینچی با دیزاینی متفاوت از سایر محصولات آلفا است؛ در خصوص نسخه GTAm هم باید اظهار کرد که تغییراتی در ظاهر آن از جمله نصب بال بزرگ فیبر کربنی در عقب و اسپلیتر بزرگ فیبرکربنی در جلو با نسخه استاندارد اعمال شده است.

آلفا درون کابین جولیا GTA شامل داشبورد، رودری‌ها، ستون‌ها و مرکز صندلی‌ها را با جیر آلکانتارا تودوزی کرده است. نسخه GTAm به لطف بهره بردن از صندلی‌های فیبرکربنی و کاوری از جیر آکانتارا برای فضای خالی صندلی‌های عقب، کابینی متفاوت از نسخه GTA استاندارد دارد و کابین آن کاملا مشابه خودرویی مسابقه‌ای است، اما خبر خوب این بوده که نسخه GTAm همانند سایر خودروها مجوز تردد در سطح شهر را دارد.

در این لحظه قیمت و زمان عرضه نسخه GTA جولیا مشخص نیست، اما ظاهرا در ابتدا آلفا قصد عرضه این نسخه را تنها به بازار اروپا دارد، ولی در آینده ممکن است که پای این نسخه به بازارهایی همچون آمریکا نیز باز شود.


سبک‌تر و قدرتمندتر از تریم کوادروفوگلیو
نسخه GTA آلفارومئو جولیا رسما معرفی شد
گزارش

کد محتوا: ۲۰۹۳۷

ارسال: سه‌‌شنبه، ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۹:۲۲

به روز شده: جمعه، ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۲:۱۷:۵۶

کلید واژه‌‌ها: آلفارومئو

نوع: گزارش

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: خودرونویس

بازدید: ۶۶۰

زبان: پارسی

(۴ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.