رونمایی از نسخه جدید JMC S۳۵۰ در چین، در آستانه ورود به بازار ایران

  اواخر سال ۹۶ بود که شرکت ریگان خودرو با تغییرات مدیریتی، توانست اولین محصول خود را با نام کوپا و با سه تیپ به تولید برساند.  

دوشنبه، ۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۴:۱۴ |

در همان سال در فضای مجازی عکس هایی از محصولات آینده این شرکت که تحت برند جی ام سی چین بود، منتشر شد. پس از این، معلوم شد که ریگان خودرو قصد تولید سه محصول این شرکت را دارد.

یکی از این محصولات، شاسی بلندی است که با همکاری شرکت فورد ساخته شده است. این خودرو، چیزی نیست جز S۳۵۰

S۳۵۰ مجهز به یک موتور ۲ لیتری توربوشارژ از نوع اکوبوست بوده که متصل به یک گیربکس ۶ سرعته ساخت ZF آلمان است و در مجموع توانایی تولید ۲۰۲ اسب بخار قدرت و ۳۲۵ نیوتن متر گشتاور دارد. این توان در مقایسه با رقیب خود یعنی فوتون ساوانا، اسبِ بخارِ کمتر و گشتاور بیش تری تولید می‌کند.

اما در بخش طراحی، این شاسی بلند گردن کلفت، شاید کمی زمخت به نظر برسد. در بخش جلو، نوع طراحی چراغ ها و سپر با توجه به گفته شرکت سازنده، از نهنگ الهام گرفته شده و در قسمت عقب نیز از طراحی ساده ای بهره مند است.

در اوایل سال ۲۰۲۰ میلادی، نسخه به روز شده این محصول رونمایی شد که اکنون از امضای طراحی مستقل شرکت جی ام سی، بهره مند بوده و نسبت به گذشته زیباتر نیز شده است.
S۳۵۰ در بخش جلو از برادر خود یعنی پیکاپ تایگر در طراحی کمک گرفته و در قسمت عقب نیز با کشیده شدن خط کرومی به داخل چراغ ها و باز طراحی قسمت دیفیوزر، طراحی خود را تغییر داده است.

اصلی ترین تغییر مشهود در این خودرو، بخش کابین است که سبب تبدیل شدن اس ۳۵۰ به یک SUV لوکس شده است. اضافه شدن آمپر دیجیتالی، ترمز دستی برقی، افزایش اندازه مانیتور و بروزرسانی طراحی دسته دنده و حالت های انتخابی وضعیت دیفرانسیل از جمله امکاناتی است که به نسخه جدید جی ام سی اس۳۵۰ اضافه شده است.

در صورت ورود و عرضه این خودرو در بازار کشور و با توجه به وضعیت رقبا، پیش بینی می‌شود که قیمتی بیش از ۶۰۰ میلیون تومان را بر روی خود ببیند.

از جمله رقبای این خودرو در بازار ایران می‌توان به فوتون ساوانا، هاوال اچ۹ و سانگ یانگ رکستون جی۴ نام برد.


رونمایی از نسخه جدید JMC S۳۵۰ در چین، در آستانه ورود به بازار ایران
گزارش

کد محتوا: ۲۰۹۳۰

ارسال: دوشنبه، ۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۴:۱۴

به روز شده: دوشنبه، ۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۸:۴۱

کلید واژه‌‌ها: کوپا، ریگان خودرو، JMC، جی ام سی، شاسی بلند، فورد

نوع: گزارش

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: سایت چرخان

بازدید: ۹۶۲

زبان: پارسی

(۳ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.