فورد موستانگ شلبی ۲۰۲۰؛ زیبا،منحصر به فرد و تهاجمی!

  احتمالاً فیلم سینمایی جذاب فورد علیه فراری محصول سال ۲۰۱۹ را دیده باشید.  

شنبه، ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۴:۲۶ |

در فیلمی که داستان تولد یک برند خاص از شرکت فورد بانام شلبی را در آن به‌خوبی بازگو کرده و نشان می‌دهد که چگونه این برند با خودروهای خاص و رانندگان حرفه‌ای‌اش، توانست نامی برای خودش دست‌وپا کند. برندی که در طول این سال‌ها از همان روزهای اول به وجود آمدنش، خودروهای خاصی را تولید کرده است.

حال در این تصاویر نیز می‌توانید یک نمونه خاص و البته تیون شده از فورد موستانگ شلبی را مشاهده کنید که با چهره کاملاً تهاجمی، یک باله بزرگ و جذاب در قسمت عقب، دریچه‌های ورودی هوا روی کاپوت، خطوط تیز روی بدنه و سپرهایی که یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های جذابیت این شلبی هستند، همه و همگی نشان از یک خودروی کاملاً خاص و تهاجمی را می‌دهند.

در قسمت عقبی خودرو نیز، یک باله (اسپویلر بزرگ) به پنل قسمت عقبی متصل شده است. در زیر آن نیز یک بادشکن بزرگ برای بهتر کردن ضریب آئرودینامیک قرارگرفته است.

شرکت شلبی آمریکن، خودروی سوپر اسنیک خود را با یک قلب تپنده ۵ لیتری V۸ سوپرشارژ ارائه می‌دهد که می‌تواند قدرت ۷۱۰ اسب بخار (۵۲۹ کیلووات) و یا با یک نسخه قدرتمندتر آپشنال، قدرت ۸۲۵ اسب بخار (۶۱۵ کیلووات) را به زیر پای راننده خود منتقل می‌کند. نسخه قدرتمندتر این اسنیک (مار) آمریکایی، می‌تواند از حالت سکون، در زمان تنها ۳.۵ ثانیه به‌سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت برسد.

قیمت پایه برای سوپر اسنیک از ۱۲۳,۲۹۵ دلار شروع می‌شود. همچنین این شرکت برای مشتریان خود که نسخه ۲۰۱۸ این خودرو را در اختیاردارند، می‌توانند با پرداخت ۷۱,۳۹۵ دلار، نسخه ۲۰۲۰ آن را خریداری نمایند.


فورد موستانگ شلبی ۲۰۲۰؛ زیبا،منحصر به فرد و تهاجمی!
خبر

کد محتوا: ۲۰۹۱۰

ارسال: شنبه، ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۴:۲۶

به روز شده: شنبه، ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۵:۱۵

کلید واژه‌‌ها: فورد، فورد موستانگ

نوع: خبر

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: سایت چرخان

بازدید: ۱۷۶۲

زبان: پارسی

(۳ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.