۶ دلیل برای آنکه چانگان CS۳۵ بخریم

  شرکت چانگان یکی از پیشروترین شرکت های چینی است که محصولات آن از کیفیت بالاتری برخوردارند. سال‌ها همکاری میان چانگان اتومبیل و فورد زمینه‌ای را ایجاد کرده تا محصولات این شرکت در مقایسه با سایر خودروهای چینی شرایط مطلوب‌تری داشته باشد. شرکت سایپا نیز برای این که از قافله عقب نماند و در سبد محصولاتش محصولی کراس‌اوور داشته باشد. تولید چانگان CS۳۵ را به صورت مونتاژی در کشور آغاز نمود.  

چهارشنبه، ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۲:۰۷ |

CS۳۵ به تدریج توانست جایگاه خود را در این دسته از کراس‌اوورها تثبیت کند و یکی از پرفروش‌های بازار باشد. حال در این مقاله می‌خواهیم به بررسی دلایل خرید این خودرو پرداخته و بگوییم چرا باید چانگان CS۳۵ بخریم‌‌‌؟

۱ – طراحی ظاهری
شرکت چانگان توانسته با همکاری با شرکت‌های بزرگ در طراحی محصولاتش یکی از شرکت‌های پیشرو باشد و با تولید کراس‌اوورها و شاسی‌بلندهای جذاب توجه همگان را به خود جلب کند. در طراحی ظاهری این خودرو نیز می‌توان هماهنگی و زیبایی را به خوبی مشاهده کرد و به سختی می‌توان به طراحی بدنه آن ایرادی گرفت. خطوط بدنه زیبا، طراحی مستقل و رینگ‌های بزرگ ۱۷ اینچی از مهم‌ترین ویژگی‌های طراحی ظاهری CS۳۵ است.

۲ – کابین
طراحی داخلی این خودرو بسیار زیباست و شما قطعاً با ورود به داخل این خودرو متوجه هماهنگی و مدرن بودن آن خواهید شد. کابین این خودرو شباهت بسیاری به محصولات شرکت فورد دارد و حاصل همکاری چندین ساله چانگان با این شرکت است. استفاده از قطعات نقره‌ای رنگ نیز زیبایی کابین آن را بیش‌تر کرده و حس خوبی را به سرنشینان می‌دهد. هماهنگی کابین هم بسیار بالاست و دسترسی به کلیدهای تنظیم سیستم صوتی و سایر تنظیمات به گونه‌ای است که راننده و سرنشین جلو به راحتی می‌توانند از آن‌ها استقاده کنند.

۳ – امکانات رفاهی
CS۳۵ از تجهیزات رفاهی و ایمنی مناسبی بهره می برد این خودرو به امکاناتی نظیر کیسه های هوای راننده، سرنشین و کناری، سان‌روف برقی، کروز کنترل، سیستم ضد سرقت، سنسور پارک عقب، چراغ های هالوژن جلو با قابلیت تنظیم ارتفاع، مه شکن جلو و عقب، صندلی چرمی، چراغ روز و سنسور نور، زیر آرنجی سرنشینان جلو، تهویه مطبوع دستی، فرمان کمکی برقی، کامپیوتر سفر، آینه های تاشوی برقی، شش بلندگو و کمربندهای ایمنی مجهز به پیش کشنده مجهز است.

۴ – امنیت
این خودرو یکی از ایمن‌ترین خودرو‌ها در کلاس خود است و توانسته ۴ ستاره ایمنی را از موسسه سی‌انکپ کسب کند. CS۳۵ با طراحی بدنه جدید و مدرن و برخورداری از امکانات ایمنی نظیر ترمزهای دیسکی برای هر چهار چرخ به همراه ABS، EBD و BAS، چهار کیسه هوا، سنسور پارک دنده عقب، سیستم ضد سرقت، کامپیوتر سفری، کمربندهای ایمنی مجهز به سیستم پیش کشنده و … می تواند انتظارات شما را برآورده ساخته و امنیت شما را در مسافرت ها تأمین نماید. ( ضمناً تعداد کیسه هوای این خودرو بیش تر از رقبای خود است )

۵ – کیفیت ساخت بالا
محصولات چانگان به علت سابقه طولانی این شرکت در تولید خودرو و همکاری با شرکت های معتبر کیفیت بالایی دارند. CS۳۵ در آخرین بازرسی کیفی سازمان استاندارد توانسته ۴ ستاره کیفی بدست آورد و از لحاظ کیفی یکی از بهترین خودروها در رده قیمتی خود باشد. ( رقبایی نظیر جک s۳ و ام وی ام x۲۲ موفق به کسب ۳ ستاره شدند )

۶ – پیشرانه بروز و مصرف سوخت
مصرف سوخت مناسب یکی از توقعات خریدان خودرو در این رده است. چانگان CS۳۵ نیز در این زمینه بسیار خوب عمل کرده و با بهره گیری از نسل جدید پیشرانه‌های Blue Core در این خودرو استفاده کرده که به لطف تکنولوژی بروز باعث شده تا چانگان خودرویی کم مصرف باشد.

فرمان برقی نرم و گیربکس اتوماتیک نیز رانندگی با CS۳۵ را در شهر راحت می‌کند و در شهرهای شلوغی مانند تهران، این خودرو را به گزینه‌ای مناسب برای ترددهای شهری تبدیل می‌کند.


۶ دلیل برای آنکه چانگان CS۳۵ بخریم
مقاله

کد محتوا: ۲۰۸۱۷

ارسال: چهارشنبه، ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۲:۰۷

به روز شده: چهارشنبه، ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۸:۱۳

کلید واژه‌‌ها: چانگان، چانگان CS۳۵، کراس اوور

نوع: مقاله

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: سایت چرخان

بازدید: ۹۰۱

زبان: پارسی

(۴ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.