تنها ۳۶ کیلوگرم سنگین‌تر از نسخه کوپه

هنر شورولت در سبک‌سازی سقف کوروت کانورتیبل + فیلم

  افرادی که به دنبال نسخه کانورتیبل یک خودرو هستند، باید با اضافه وزن ناشی از نصب سقف بازشو روی کنار بیایند، اما افرادی که به دنبال خرید نسخه کانورتیبل شورولت کوروت C۸ هستند نباید چندان نگران اضافه وزن نسخه کانورتیبل نسبت به نسخه استاندارد باشند.  

یک‌‌شنبه، ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۲:۵۷ |

شورولت به تازگی بیان کرده که نسخه کانورتیبل کوروت تنها چیزی حدود ۳۶ کیلوگرم نسبت به نسخه کوپه این ابرخودروی آمریکایی سنگین‌تر است، البته شورولت در این لحظه رقم دقیق این اضافه وزن را اعلام نکرده، اما این میزان به مراتب از مقداری که پیشتر تخمین زده می‌شد کمتر است. بیشتر این اضافه وزن نسخه کانورتیبل نسبت به نمونه کوپه مربوط به نصب شش موتور الکتریکی و سایر ادوات مربوط به سقف بازشو است.

سقف شورولت کوروت کانورتیبل از دو قسمت کامپوزیتی تشکیل شده که در پروسه جمع شدن از یکدیگر جدا می‌شوند. زمانی که سقف باز باشد، ادوات مربوط به آن در زیر یک قسمت کاپوزیتی دارای محافظ گرمایی پنهان می‌شود. سقف کانورتیبل کوروت طی زمان ۱۶ ثانیه باز یا بسته می‌شود و می‌توان باز و بسته کردن سقف را در سرعت‌هایی کمتر از ۵۰ کیلومتر بر ساعت انجام داد. سرنشینان قادر هستند شیشه عقب کوروت کانورتیبل را به صورت مجزا از قسمت بالا باز کنند؛ این قابلیت به آنها این امکان را می‌دهد که با وجود بالا بودن سقف، مقداری هوا به کابین نفوذ داشته باشد.

شورولت در حالت استاندارد سقف کوروت کانورتیبل را همرنگ با بدنه راهی بازار می‌کند، اما به صورت آپشنال امکان سفارش سقف به رنگ کربن متالیک نیز وجود دارد. پیشرانه کوروت کانورتیبل با نسخه کوپه یکسان بوده و مشتریان برای ارتقا سطح قدرت تولیدی امکان سفارش پکیج Z۵۱ را دارند. با نصب این پکیج علاوه بر افزایش جزیی قدرت، سیستم ترمز قدرتمندتر و تعلیق سخت‌تری نیز برای کوروت نصب می‌شود.

برچسب قیمت شورولت کوروت کانورتیبل چیزی معادل ۶۷ هزار دلار یا به عبارتی ۷۵۰۰ دلار گران‌تر از نسخه کوپه بوده و تولید آن تا پیش از پایان سال جاری آغاز خواهد شد.


تنها ۳۶ کیلوگرم سنگین‌تر از نسخه کوپه
هنر شورولت در سبک‌سازی سقف کوروت کانورتیبل + فیلم
گزارش

کد محتوا: ۲۰۸۱۰

ارسال: یک‌‌شنبه، ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۲:۵۷

به روز شده: سه‌‌شنبه، ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵:۱۷

کلید واژه‌‌ها: شورولت، شورولت کوروت

نوع: گزارش

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: خودرونویس

بازدید: ۸۷۵

زبان: پارسی

(۱ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.