ترکیب یک پیشرانه ۳ سیلندر ۱.۵ لیتری و یک موتور الکتریکی

ب‌ام‌و X۱ پلاگ این هیبریدی به اروپا رسید

  ب‌ام‌و پس از معرفی نسخه پلاگ این هیبرید برای کوچک‌ترین کراس‌اوور خود در بازار چین، حال قصد عرضه این مدل را به بازار اروپا دارد. این خودرو که X۱ xDrive۲۵e نام دارد ضمن بهره بردن از پیشرانه‌ای بهینه، تجربه سواری هیجان انگیزی را به راننده منتقل می‌کند.  

پنج‌‌شنبه، ۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۹:۳۱ |

زیر کاپوت این نسخه X۱، یک نیروگاه پلاگ این هیبریدی نصب شده که از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری سه سیلندر و یک موتور الکتریکی تشکیل شده است. پیشرانه بنزینی X۱ پلاگ این قادر به تولید بیشینه قدرت ۱۲۵ اسب‌بخار و بیشینه گشتاور ۲۲۰ نیوتن‌متر است که نیروی تولیدی آن توسط یک جعبه دنده شش سرعته به محور جلو منتقل می‌شود.

موتور الکتریکی این خودرو هم قادر به تولید بیشینه قدرت ۹۵ اسب‌بخار و بیشینه گشتاور ۱۶۵ نیوتن‌متر است که نیروی تولیدی آن توسط یک جعبه دنده تک سرعته به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود. این سیستم هیبریدی روی هم رفته قادر به تولید بیشینه قدرت ۲۲۰ اسب‌بخار و بیشینه گشتاور ۳۸۵ نیوتن‌متر است. با بهره گیری از این پیشرانه، X۱ پلاگ این هیبریدی قادر است طی ۷ ثانیه از حالت سکون به مرز ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دست یابد، ضمن اینکه بیشینه سرعت آن نیز معادل ۱۹۲ کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.


اما در خودروهای پلاگ این هیبریدی مهم‌تر از عملکرد و قدرت پیشرانه، ظرفیت باتری و قابلیت پیمایش با یکبار شارژ کامل است. ب‌ام‌و X۱ پلاگ این را به یک باتری ۹.۷ کیلووات ساعتی تجهیز کرده که با بهره گیری از آن، این خودرو قادر است بیشینه مسافت ۵۷ کیلومتر را در سیکل WLTP طی کند(این میزان در تست واقعی تا حدودی کمتر خواهد بود). باتری این خودرو در صورت اتصال به شارژ i Wallbox این برند در کمتر از ۳.۵ ساعت به صورت کامل شارژ می‌شود؛ مضاف بر آن امکان شارژ باتری این خودرو با شارژرهای خانگی نیز وجود دارد.

X۱ ب‌ام‌و پلاگ این هیبریدی به صورت استاندارد دارای سیستم هشدار به عابر پیاده است. ب‌ام‌و در خصوص این صدا اعلام کرده که آن را برای هشدار به منظور نزدیک شدن خودرو به عابرین پیاده درون خیابان طراحی کرده و اصلا این صدا باعث صلب آسایش سرنشینان درون کابین نخواهد شد. این سیستم به صورت خودکار هنگامی که خودرو به صورت تمام الکتریکی در سرعتی کمتر از ۳۰ کیلومتر بر ساعت ساعت در حال حرکت است، فعال می‌شود. همچنین سیستم تهویه مطبوع دوگانه، رینگ‌های آلیاژی ۱۷ اینچی و کمپرسور الکتریکی کمکی سیستم تهویه تنها بخشی از تجهیزات نسخه استاندارد X۱ پلاگ این هیبریدی محسوب می‌شوند.


ترکیب یک پیشرانه ۳ سیلندر ۱.۵ لیتری و یک موتور الکتریکی
ب‌ام‌و X۱ پلاگ این هیبریدی به اروپا رسید
گزارش

کد محتوا: ۲۰۸۰۳

ارسال: پنج‌‌شنبه، ۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۹:۳۱

به روز شده: پنج‌‌شنبه، ۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۵:۵۱

کلید واژه‌‌ها: ب‌ام‌و، ب‌ام‌و X۱

نوع: گزارش

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: خودرونویس

بازدید: ۴۵

زبان: پارسی

(۲ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۳۹۸ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.