میوه ممنوعه بازار ایران پوست انداخت

نسل جدید رنو کپچر از راه رسید + فیلم

  پس از انتشار چند تصویر جاسوسی، سرانجام نسل جدید رنو کپچر رونمایی شده است. این خودرو از نظر ابعاد کمی نسبت به نسل قبل رشد داشته و در طراحی آن تا حد زیادی از رنو کلیو الگوبرداری شده است.  

پنج‌‌شنبه، ۱۳ تیر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۲:۲۵ |

کپچر ۲۰۲۰ روی پلتفرم جدید CMF-B رنو توسعه یافته که به مدد آن ۸۵ درصد قطعات آن نسبت به قبل جدیدتر شده، ضمن اینکه کپچر جدید سبک‌تر، بهینه‌تر، بی صداتر و آیرودینامیک‌تر از نسخه پیشین خود است.

رنو کپچر جدید حدود ۱۱ سانتی‌متر نسبت به نسخه پیشین خود کشیده‌تر شده که دو سانتی‌متر آن به افزایش فاصله بین دو محور نیز مربوط می‌شود. بسه به تریم انتخابی، برای این خودرو رینگ‌هایی تا سایز ۱۸ اینچ در دسترس است. همچنین رنو مجهزترین نسخه این خودرو را با چراغ‌های تمام LED جلو و عقب راهی بازار می‌کند. رنو در زمان عرضه ۱۱ رنگ برای بدنه و چهار رنگ برای سقف این خودرو درنظر گرفته که در مجموع تنوع رنگ زیادی را برای کپچر به ارمغان آورده است.


رنو در این کراس‌اوور کامپکت هم چراغ‌های روشنایی در روز C شکل خود را حفظ کرده است و به زیبایی آنها را درون سپر جانمایی کرده است. این تم C شکل در چراغ‌های عقب کپچر هم دیده می‌شود؛ به لطف این ریزبینی‌ها و خطوط کرومی رو بدنه، کپچر چهره شاخص و جذابتری نسبت به بسیاری از رقبای اروپایی و آسیایی خود دارد. رنو به صورت آپشنال برای این خودرو باربند سقفی یا سانروف شیشه‌های را هم نصب می‌کند.

اگر المان‌های کابین کلیو جدید را به خاطر داشته باشید، طراحی کابین کپچر برایتان چندان جدید نخواهد بود. میان داشبورد با یک نمایشگر عمودی بزرگ احاطه شده که در زیر آن گروهی از کلیدهای کنترلی با وظایف مختلف جانمایی شده‌اند. یکی از وجوه تمایز بین کلیو و کپچر، طراحی کنسول میانی این کراس‌اوور است که به سبک Flying console طراحی شده است؛ این طراحی بدین صورت است ارتفاع شیفتر دنده این خودرو کمی بالاتر از حالت عادی بوده تا ارگونومی آن بهتر از پیش شود. مشتریان می‌توانند در آن قسمت سیستم شارژ بدون سیم را نیز سفارش دهند.

فضای بار کپچر جدید ۵۳۶ لیتر اعلام شده که طبق ادعای رنو بیشترین میزان در این سگمنت است. سیستم صوتی Bose به صورت آپشنال روی این خودرو قابل سفارش است که در صورت نصب آن، یک ساب‌ووفر در فضای بار کپچر نصب می‌شود، اما نصب این قطعه هیچ حجمی از فضای بار نمی‌کاهد، چراکه این ساب به طور کامل در قسمت راست فضای بار نصب شده و با بدنه خودرو یکپارچه است.

رنو کپچر ۲۰۲۰ را با پیشرانه‌های ۱ و ۱.۳ لیتری بنزینی با قدرت‌هایی بین ۱۰۰ تا ۱۵۵ اسب‌بخار راهی بازار می‌کند. این کمپانی برای طرفداران خودروهای دیزلی نیز یک پیشرانه ۱.۵ لیتری عرضه کرده که بسته به نسخه انتخابی قدرتی بین ۹۵ تا ۱۱۵ اسب‌بخار دارد. بسته به تریم انتخابی رنو دو جعبه دنده پنج و شش سرعته دستی برای کپچر عرضه کرده است، اما در مجهزترین نسخه کپچر یک جعبه دنده هفت سرعته دو کلاچه نصب شده است.

نکته حائز اهمیت در خصوص نسل جدید کپچر، عرضه نسخه پلاگ این هیبریدی برای آن از سال ۲۰۲۰ است. طبق ادعای رنو این خودرو قادر است که بیشینه مسافت ۴۵ کیلومتر را در حالت تمام الکتریکی طی کند. پیشرانه پلاگ این هیبریدی آن هم که به E-Tech معروف است، ۱۵۰ اختراع جدید از رنو را در خود جای داده که به نوبه خود کاملا منحصر به فرد است. با نزدیک شدن به زمان عرضه جزییات بیشتری از کپچر جدید منتشر خواهد شد.



میوه ممنوعه بازار ایران پوست انداخت
نسل جدید رنو کپچر از راه رسید + فیلم
گزارش

کد محتوا: ۲۰۷۳۴

ارسال: پنج‌‌شنبه، ۱۳ تیر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۲:۲۵

به روز شده: شنبه، ۱۵ تیر ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۴:۳۵

کلید واژه‌‌ها: رنو، رنو کپچر

نوع: گزارش

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: خودرونویس

بازدید: ۹۲۱

زبان: پارسی

(۳ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.