ساخت این لاستیک در دستور کار معتبر برترین لاستیک سازی دنیا

لاستیک های بدون هوا که پنچر نمی‌شوند و عمر طولانی دارند + فیلم

  در چند سال اخیر بحث استفاده از تایرهای بدشکل و عجیب "غیربادی" یا بدون هوا بسیار مطرح شده و لاستیک‌سازی بزرگی مانند "میشلن" از سال ۲۰۰۵ بر روی توسعه این تایرها کار می‌کنند. با این وجود هنوز هیچ جاده‌ای برای هماهنگی با این خودروها وجود ندارد.  

یک‌‌شنبه، ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۲:۳۶ |

لاستیک‌سازهای "میشلن" و "جنرال موتورز" نسخه‌هایی از تایرهای عجیب و بدون هوا را معرفی می‌کنند، که  ویژگی‌های یک تایر معمولی را از خود نشان می‌دهند. این تایرها با نام "سیستم تایرهای ضدپنچری منحصر به فرد" یا "آپتیس" شناخته می‌شود.

میشلن در این خصوص گفت: تایرهای "آپتیس" از ترکیب فایبر گلاس و رزین ساخته شده و به دلیل کاربرد ساختارهای پیشرفته و مواد مناسب توانایی تحمل وزن خودرو در سرعت‌های مختلف را دارد.

نمونه‌های قبلی تایرهای بدون هوا، قدرت پشتیبانی وزن زیاد خودرو یا سرعت کافی در این بین را نداشت.

مزایای این تایرها بسیار زیاد است و از میان آنها می‌توان به کاهش خطر پنچری یا ترکیدن لاستیک اشاره کرد. این دو فاکتور منجر به دوام بیشتر تایر و لاستیک شده و به طول عمر بیشتر آن کمک می‌کند.

از طرفی این روند باعث  تعویض کمتر لاستیک و تایر شده و به تولید کمتر تایر منجر می‌شود. تولید کمتر تایرها به استفاده کمتر از انرژی، مواد خام و آلودگی منجر می‌شود. میشلن ادعا کرده هر ساله ۲۰۰ میلیون تایر به دلیل آسیب زودرس از بین می‌روند.

تایرهای بدون هوا همچنین برای خودران‌ها مناسب هستند، زیرا این تایرها نیازی به نگه‌داری زیاد نداشته و قابلیت‌های عملیاتی گسترده‌ای از خود نشان می‌دهند.

در اواخر سال جاری شرکت‌ تایرهای بی‌هوازی را روی شورلت بولت‌های الکتریکی تست خواهند کرد.



ساخت این لاستیک در دستور کار معتبر برترین لاستیک سازی دنیا
لاستیک های بدون هوا که پنچر نمی‌شوند و عمر طولانی دارند + فیلم
گزارش

کد محتوا: ۲۰۷۱۳

ارسال: یک‌‌شنبه، ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۲:۳۶

به روز شده: دوشنبه، ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰:۹۹

کلید واژه‌‌ها: لاستیک خودرو، پنچری، تایر بدون هوا، تایر

نوع: گزارش

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: عصر ایران

بازدید: ۱۱۵۵

زبان: پارسی

(۲ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.