هویتی ویژه و طراحی قوی در نسل جدید کیا اپتیما

  هیوندای در نمایشگاه خودرویی نیویورک ماه گذشته، از سوناتای ۲۰۲۰ خود رونمایی کرد. اینک کمپانی خواهر وی قصد دارد نسل جدید کیا اپتیمای خود را رو کند.  

سه‌‌شنبه، ۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۴:۵۸ |

با وجود اینکه اخبار زیادی از نسل بعدی اپتیما در دسترس نیست، پیش‌بینی می‌شود این خودرو از طراحی زبان آینده کیا بهره می‌گیرد.

چلیو مدیر شرکت کیا در این خصوص گفت: کیا جدید طراحی سخت و خشنی ندارد، اما از زبان طراحی آینده این برند بهره برده و یک سدان کاملا جدید محسوب می‌شود.

وی افزود: این خودرو ماهیت خلاقانه، چالشی، رقابتی، نمادین و جوانگرای کیا را رو می‌کند، وی با این وجود اطلاعات زیادی از این خودرو را تشریح نکرد و نسل جدید اپتیما را دارای جزئیات "غیره منتظره" و  "شگفت‌انگیز" عنوان کرد.

زبان طراحی جدید این خودرو در محصولات آتی کیا  نیز به کار خواهد رفت. این خودروها از جلوپنجره ببری شکل بهره برده و نمای  سه بعدی‌تری دارند.  

لوک دانکرولکه مدیر طراحی گروه هیوندای موتورز نیز در این  خصوص گفت: کیا همچنان از جلوپنجره‌ی آشنای خود برای اوپتیمای نسل بعد بهره برده و تلاش دارد در کنار این ویژگی‌ها ظاهر اسپورت‌تری را رقم بزند. . احتمالا این تغییرات با الهام از مدل مفهومی "ایمجین" رقم خواهد خورد.

دانکرولکه همچنین از معرفی نسل جدید اسپورتیج خبر دارد. به گفته نسل جدید، اسپورتیج‌ها عضلانی و برجسته‌تر از هیوندای توسان هستند.

کیا تنها خودروسازی نیست که از زبان طراحی جدید بهره می‌برد. این خودروسازی قصد دارد در این راه تا حد امکان طراحی اپتیما خود را از هیوندای متمایز ساخته و طراحی احساسی ویژه‌ای را ارائه دهد.


هویتی ویژه و طراحی قوی در نسل جدید کیا اپتیما
گزارش

کد محتوا: ۲۰۷۰۶

ارسال: سه‌‌شنبه، ۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۴:۵۸

به روز شده: سه‌‌شنبه، ۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۷:۲۶

کلید واژه‌‌ها: کیا، کیا اپتیما، هیوندایی، سوناتا، اسپورتیج

نوع: گزارش

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: عصر ایران

بازدید: ۸۴۳

زبان: پارسی

(۲ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.