کراس اوورهای دوست داشتنی این روزهای بازار خودروی ایران

  سال‌ها پیش که تمایل مردم برای خرید خودروهای شاسی بلند برای خودروسازان بیش از پیش نشان داده شد و تقاضا برای خرید این خودروها که البته به نیت آفرود ساخته می‌شدند، افزایش یافت، خودروسازان به فکر تولید یک نوع از این شاسی بلندها افتادند که ویژگی‌های خاص آفرود را نداشته باشد ولی تقاضا ارتفاع بالاتر را برای مشتریان برطرف کنند که به همین دلیل کراس اوورهای دوست داشتنی این روزهای بازار خودرو تولید شدند و روز به روز بر فروششان افزوده شد.  

شنبه، ۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳:۵۳ |

با ابراز تمایل مردم برای خرید خودروهای بلند قد بدون نیاز به قابلیت‌های آفرود، عملا خودروسازان رو به تولید سی‌یو‌وی‌هایی کردند که به سافت رود نیز معروف بودند که تحلیلگران بازار این دسته از خودروها را به اس یو وی‌های تظاهرکننده به خودروهای آفرود نامیدند!

پس از مدت کوتاهی شاهد تقسیم بندی کراس اوورهای شهری به سه سایز بزرگ مانند بعضی از مدل‌های لکسوس، سایز متوسط مانند لکسوس ان ایکس و سایز کوچک مانند نیسان جوک تقسیم شدند که هر کدام از این سایزها مورد استقبال مشتریان قرار گرفتند و خودروسازان را برای تولید هر چه بیشتر انواع مدل‌های این سه سایر تشویق کردند.

البته علاقه مردم برای خرید این کراس اوورهای دوست داشتنی به قدری زیاد بود که یک کلاس جدید نیز در خودروسازان ایجاد شد که کوچکتر از سایز کوچک بودند و به نوعی خودروهای هاچ‌بک بزرگ شده بودند که نیاز بخش دیگری از مردم را مرتفع می‌کرد. در کشور ما نیز این کلاس با استقبال زیادی روبرو شده و کراس اوورهای دوست داشتنی قد و نیم قد مانند رنو ساندرو استپ وی، لیفان X۵۰، ام‌وی‌ام X۲۲ و حتی دانگ‌فنگ H۳۰ کراس به فروش‌های خوبی رسیدند و تجربه‌های بی نظیری را برای شرکت‌ها رقم زدند.

انتخاب از بین این خودروها به سلیقه و انتخاب مشتریان بستگی دارد ولی هر کدام از این موارد دارای مزایایی هستند که بسته به نوع مزیت باعث می‌شود تا مردم انتخاب نهایی خود را انجام دهند. لیفان X۵۰ اولین خودرویی بود که در این کلاس ظهور کرد و البته به همین دلیل توانست موقعیت خوبی را در بازار کسب کرده و فروش خوبی را تجربه کند. لیفان X۵۰ برای اولین بار نه آن‌قدر کوچک بود که در کلاس سدان‌های معمولی ارزیابی شود و نه آنقدر بزرگ که در کلاس شاسی بلندها ارزیابی گردد.

لیفان X۵۰ به خوبی توانست با یک کیفیت مناسب و با قیمتی در دسترس مردم آغاز کننده یک راه جالب برای صنعت خودروسازی کشورمان باشد. ام‌وی‌ام X۲۲ گزینه بعدی در این سری از کراس اوورهای دوست داشتنی است که با ظاهری زیبا توانست فروش خوبی را برای مدیران خودرو رقم بزند ولی تنوع آپشن بندی‌های این خودرو عملا مشتریان را گیج می‌کرد.

رنودانگ‌فنگ H۳۰ کراس شاید عجیب‌ترین نوع از این کلاس باشد که حتی همین حالا نیز نمی‌توانیم با قطعیت تمام اقدام به ارزیابی این خودرو در کلاس کراس اوورهای دوست داشتنی مورد بحث قرار دهیم ولی به هر حال از جمله خودروهایی بود که علیرغم عدم تناسب لاستیک و بدنه و بسیاری دیگر از اشکالات، موفقیت خوبی کسب کند. آخرین گزینه این لیست نیز که چینی نیست و از کیفیت و طرفداران زیادی برخوردار است، رنو ساندرو استپ‌وی بوده که حالا با رقمی نزدیک به ۲۰۰ میلیون تومان معامله می‌شود.


کراس اوورهای دوست داشتنی این روزهای بازار خودروی ایران
گزارش

کد محتوا: ۲۰۷۰۴

ارسال: شنبه، ۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳:۵۳

به روز شده: شنبه، ۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳:۵۰

کلید واژه‌‌ها: کراس اوور، لکسوس، نیسان، رنو ساندرو، لیفان، ام وی ام، دانگ فنگ

نوع: گزارش

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: سایت چرخان

بازدید: ۱۱۲

زبان: پارسی

(۳ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۳۹۸ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.