۱۱ کراس‌اوور که در نمایشگاه خودرو نیویورک،همه را مجذوب کردند.

  نمایشگاه خودرو نیویورک ۲۰۱۹ بدون شک بیانگر قدرت خودروهای کراس‌اوور در میان دیگر اتومبیل‌های به نمایش درآمده است. امسال هم تیپ کراس‌اوور از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و در میان خودروهای رونمایی شده ۱۱ کراس‌اوور برتر که تحسین همگان را به خود واداشتند را در این مطلب معرفی می‌نماییم.  

یک‌‌شنبه، ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹:۵۶ |

۱) جگوار I-Pace
این کراس‌اوور توانست بهترین طراحی و جایزه بهترین خودروی سبز را در این نمایشگاه به خود اختصاص دهد. مسئول جگوار در مصاحبه خبری خود اعلام کرد که در ۴۰ سال تجارت این کارخانه لحظه اسکاری با این مدل برای جگوار رخ داده است.

۲) هیوندای Venue مدل ۲۰۲۰
اگر هیوندای کونا از لحاظ ابعادی بزرگ به نظر می‌رسد هیوندای Venue می‌تواند با سایز مناسبی که دارد طیف وسیعی از مشتریان را در برگیرد. این خودرو کوچکترین کراس‌اوور ساخته شده توسط هیوندای هست که ۵ اینچ کوتاه‌تر از مدل کوناست و به احتمال زیاد قیمتی پایین‌تر دارد ولی هنوز قیمت نهایی آن اعلام نشده است.

۳) تویوتا هایلندر ۲۰۲۰
بالاخره تویوتا چهارمین نسل هایلندر را به نمایش گذاشت. این نسل جدید نسبت به نسخه‌‌های قبلی کمی کشیده‌تر هست ولی سایز آن کماکان در دسته کراس‌اوورهای متوسط کوچک قرار دارد. جالب است بدانید که تویوتا برای چهارمین نسل هایلندر پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری و نسخه هیبریدی جدید را در نظر گرفته است.

۴) کیا کانسپت هابانیرو
کراس‌اوور کانسپت الکتریکی هابانیرو توسط بخش طراحی کیا آمریکا در کالیفرنیا طراحی و ساخته شده است. این کانسپت تمام برقی نیروی محرک را بر روی چهار چرخ توزیع می‌کند و از لحاظ ابعادی شبیه به کیا نیرو هست ولی کمی کشیده‌تر و بلندتر به نظر می‌رسد. یکی از نکات جالب درباره این خودرو تعبیه کردن سیستم رانندگی تطابقی براساس احساسات راننده است که با استفاده از هوش مصنوعی می‌تواند رانندگی لذت بخش را برای سرنشینان فراهم کند.

۵) لینکن Corsair مدل ۲۰۲۰
برند فورد با رونمایی از مدل اسکیپ نشان داد که لینکن هم خودروی لوکس جدید کراس‌اووری را جایگزین مدل MKC خواهد کرد. این خودروی جدید پلتفرمی شبیه به اسکیپ دارد و طراحی داخلی آن همانند دیگر مدل‌های لینکن هست البته تغییراتی در این کراس‌اوور جدید مانند طراحی کنسول مرکزی رخ داده است. لینکن Corsair مجهز به پیشرانه چهار سیلندر خطی ۲.۰ لیتری با قدرت خروجی ۲۴۰ اسب بخار هست و نیرو را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند ولی نسخه چهار چرخ متحرک هم با کارایی بهتر به بازار عرضه خواهد شد. به علاوه تکنولوژیهای جدید برای این خودرو نیز تعبیه شده است.

۶) مرسدس بنز GLS مدل ۲۰۲۰
سومین نسل از GLS با طراحی ظاهری شیک‌تر و زیباتر رونمایی شده، با این وجود این مدل در دو نسخه ۴۵۰ ۴MATIC و ۵۸۰ ۴MATIC به بازار عرضه خواهد شد. نسخه ۴۵۰ مجهز به پیشرانه شش سیلندر خطی ۳.۰ لیتری با قدرت خروجی ۳۶۲ اسب بخار و نسخه ۵۸۰ دارای پیشرانه هشت سیلندر دو توربو ۴.۰ لیتری با قدرت خروجی ۴۸۳ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۵۱۶ پوند فوت هست. بنا به گزارش مرسدس این کراس‌اوور جدید تکنولوژی EQ Boost چهل و هشت ولتی دارد که انرژی بیشتری را به پیشرانه می‌فرستد. جالب است بدانید هر دو نسخه سیستم تعلیق بازبینی شده و سیستم کنترل E-Active Body را دارا هستند.

۷) شاسی‌بلند ریویان R۱S
ریویان اولین خودروی آفرود تفریحی الکتریکی در دنیاست که توانسته موج طرفداران خودروهای تسلا را به سوی خود جذب کند. این کمپانی هنوز قیمت اصلی این خودرو را مشخص نکرده ولی در حال حاضر می‌توان با پیش پرداخت ۱۰۰۰ دلاری برای خرید آن ثبت نام کرد. این خودرو با بسته ۱۸۰ کیلووات ساعت می‌تواند با یک بار شارژ کامل ۴۰۰ مایل را بپیماید. کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند قیمت این خودرو بین ۶۹ الی ۷۲ هزار و پانصد دلار باشد و در سال ۲۰۲۰ میلادی وارد بازار شود.

۸) سوبارو Outback مدل ۲۰۲۰
سومین نسل از این خودرو با تریم XT مجهز به پیشرانه توربوشارژ شش سیلندر ۳.۶ یا ۲.۴ لیتری است و نسخه استاندارد آن از تکنولوژی کمک راننده EyeSight به همراه کنترل کروز تطابقی و قرار گیری در لاین رانندگی بهره می‌برد. هنوز قیمتی برای این کراس‌اوور جذاب منتشر نگردیده است.

۹) آئودی Q۳ مدل ۲۰۱۹
جزئیات این خودرو به صورت آنلاین منتشر شده ولی در نمایشگاه خودرو نیویورک در معرض دید همگان قرار گرفته شده است. این کراس‌اوور مجهز به پیشرانه چهار سیلندر توربوشارژ TFSI دو لیتری با قدرت خروجی ۲۲۸ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۲۵۸ پوند فوت حدود ۲۰۰۰ دلار نسبت به مدل‌های مشابه در بازار به فروش خواهد رسید.

۱۰) مزدا CX-۵ Signature AWD دیزلی ۲۰۱۹
اگر طرفدار خودروهای دیزلی هستید این کراس‌اوور می‌تواند همه آپشن‌های عالی را به شما بدهد. این خودرو مجهز به پیشرانه توئین توربوشارژ ۲.۲ لیتری Skyactiv هست که ویژگی منحصر به فرد آن مصرف سوخت پایین آن در جاده‌های شهری و بین‌شهری تعیین شده است.

۱۱) فورد اسکیپ ۲۰۲۰
مدل اسکیپ جدید برای اولین بار در نمایشگاه خودرو نیویورک به نمایش درآمده که به نظر کارشناسان شبیه به مدل آتی برانکو هست و از لحاظ سایز کمی بزرگتر از مدل اکسپلورر با اضافه شدن دو اینچ برای جای پا دارد. در کابین خودرو نمایشگر ۱۲.۳ اینچی به همراه صفحه نمایش هدزآپ در پشت فرمان رانندگی را چندین برابر برای مالک آسان کرده است. مدل پایه این خودرو مجهز به پیشرانه سه سیلندر توربوشارژ ۱.۵ لیتری با قدرت خروجی ۱۸۰ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۱۷۷ پوند فوت هست ولی نسخه پیشرفته‌تر این کراس‌اوور دارای پیشرانه چهار سیلندر ۲.۰ لیتری با قدرت خروجی ۲۵۰ اسب بخار و ۲۷۵ پوند فوت حداکثر گشتاور هست. همچنین مدلهای هیبریدی و پلاگین هیبریدی با باتریهای قدرتمند نیز برای فورد اسکیپ ۲۰۲۰ در نظر گرفته شده‌اند.


۱۱ کراس‌اوور که در نمایشگاه خودرو نیویورک،همه را مجذوب کردند.
مقاله

کد محتوا: ۲۰۶۸۰

ارسال: یک‌‌شنبه، ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹:۵۶

به روز شده: یک‌‌شنبه، ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴:۳۵

کلید واژه‌‌ها: جگوار، هیوندایی، تویوتا، کیا، مرسدس بنز، سوبارو، آئودی، فورد،‌مزدا

نوع: مقاله

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: سایت چرخان

بازدید: ۹۰۳

زبان: پارسی

(۲ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.