نگاهی به برترین خودروهای لیموزین در جهان

  خودروهای لیموزین در صنعت خودروسازی در بخش محدودی به دلیل تشریفاتی و لوکس بودنشان تولید می‌شوند و به همین دلیل دیدن آن‌ها در خیابان و جاده‌های دنیا در چشم هستند. در این مطلب نگاهی به برترین خودروهای لیموزین در جهان در سال میلادی جاری انداخته‌ایم، پس برای آشنایی بیشتر همراه ما باشید.  

دوشنبه، ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۵:۴۷ |

۱. مرسدس کلاس S
این کلاس از مرسدس در دسته خودروهای لوکس سدان است که در دهه ۵۰ میلادی تا به امروز روی خط تولید حضور دارد. جالب است بدانید این لیموزین چندین سال پیش وارد ایران شد.

۲. رولز رویس فانتوم
یکی از لیموزین‌های برتر در جهان رولز رویس فانتوم است و شاید جالب باشد بدانید که برند رولز رویس نشان دهنده مهندسی قدرت، سرعت و دقت است. اگر درون این خودرو بنشینید احساس راحتی و آرامش را به معنای واقعی حس خواهید کرد. یکی دیگر از مدل‌های رولز رویس Ghost عنوان شده که برای سفرهای طولانی مدت مناسب ارزیابی شده است.

۳. پورشه پانامرا توربو S E-Hybrid Executive
برای علاقه‌مندان به خودروهای اسپرت و لوکس از دسته لیموزین این مدل از پورشه توانسته با قدرت خروجی ۶۷۷ اسب بخار افراد زیادی را به خود جلب کند. اندازه و فضای داخلی این لیموزین به علاوه شاسی آن شبیه به خودروهای مرسدس کلاس S توصیف شده است. این لیموزین می‌تواند تنها در ۳.۳ ثانیه شتاب خود را از ۰ به ۱۰۰ برساند؛ به همین دلیل بسیاری از کارشناسان بر این باورند که این خودرو جزو دسته خودروهای اسپرت قرار می‌گیرد.

۴. بی‌ام‌و M۷۶۰Li xDrive V۱۲ Excellence
همانند مرسدس کلاس S این خودروی لیموزین یکی از برترین گزینه‌های انتخاب افراد است که با پیشرانه ۱۲ سیلندری ۶.۶ لیتری در ۳.۶ ثانیه شتاب خود را از ۰ به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رساند. جالب است بدانید که این لیموزین بی‌‌ام‌و تنها مدلی از این برند آلمانی است که ۱۲ سیلندر دارد و در این ابعاد تولید می‌شود.

۵. رنج روور SVAutobiography Long Wheelbase
محور چرخ‌های این خودروی لیموزین ۷ اینچ کشیده‌تر از مدلهای رایج تولیدی است که باعث شده فضای کافی به مسافران عقب خودرو بدهد. این خودروی لیموزین مجهز به پیشرانه ۸ سیلندر سوپرشارژ ۵.۰ لیتری است که قدرت دو چندانی به این مدل داده است.

۶. آئودی A۸ L
یکی از برندهای مشهور و باتجربه در تولید خودروهای لیموزین آئودی آلمان است که با مدل A۸ توانسته مدرنیته، استایل شیک و راحتی فوق‌العاده‌ای را به سرنشینان بدهد. خودروی لیموزین آئودی A۸ L برای افرادی که می‌خواهند در جاده‌های خلوت بدون دردسر رانندگی کنند، گزینه عالی به شمار می‌آید.

۷. بنتلی مولسان Extended Wheelbase
بسیاری از افرادی که عاشق خودروهای لیموزین رولز رویس هستند، می‌توانند با کمی تغییر جهت دوست‌دار مدل بنتلی مولسان هم باشند. در داخل کابین این لیموزین پرده‌های خصوصی الکتریکی نصب شده که صدا را از خود عبور نمی‌دهند و نور کافی را برای افراد درون خودرو فراهم می‌آورند.

۸. ولوو S۹۰
ولوو در جهان خودروسازی بی‌رقیب عمل می‌کند و با محصول سدان S۹۰ توانسته تکنولوژی، آسانی و ایمنی رانندگی را به مالک و سرنشینانش هدیه دهد. فضای درون کابین بی‌نهایت توصیف شده و در کلاس خودروهای سدان یکی از بهترین‌هاست.

۹. مرسدس می‌باخ S۶۵۰ Pullman
به غیر از کلاس S این مدل هم توانسته در سری خودروهای لیموزین قرار بگیرد. این خودرو در برنامه‌ها و کنفرانس‌های بین‌المللی، دیدار سران سیاسی جهان و افراد فوق پولدار رویت می‌شود و با بدنه ضد گلوله، ۵.۶ تن وزن دارد.

۱۰. کادیلاک اسکالید ESV
یکی دیگر از خودروهای لیموزین برتر در جهان از نوع آمریکایی که از سوی بیزینس‌من‌های معروف استفاده می‌شود، کادیلاک اسکالید ESV نام دارد که نسبت به مدل‌های رایج این برند ۲۰ اینچ کشیده‌تر بوده و فضای بیشتری برای سرنشینان عقب ارایه می‌دهد و حدود ۱۰۰ هزار دلار گرانتر از نسخه‌های استاندارد این مدل در بازار است.


نگاهی به برترین خودروهای لیموزین در جهان
مقاله

کد محتوا: ۲۰۶۷۵

ارسال: دوشنبه، ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۵:۴۷

به روز شده: دوشنبه، ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۹:۰۰

کلید واژه‌‌ها: خودروی لیموزین، برترین خودروهای لیموزین در جهان، مرسدس، رولزرویس، پورشه، بی‌ام‌و، آئودی، ولوو، کادیلاک

نوع: مقاله

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: سایت چرخان

بازدید: ۲۰۵۶

زبان: پارسی

(۳ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.