تغییر گرافیک چراغ‌ها و جلوپنجره

آئودی RS۴ استیشن فیس لیفت برای اولین بار رویت شد

  کمپانی خودروسازی آئودی با سرعت هرچه تمام در حال گسترش تنوع محصولات استیشن خود است. این کمپانی در این لحظه تست‌های خیابانی استیشن A۶ Allroad را آغاز کرده و حال برای اولین بار نسخه فیس لیفت استیشن بسیار قدرتمند RS۴ نیز شکار دوربین عکاسان شده است.  

پنج‌‌شنبه، ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲:۳۱ |

در حالی که آئودی بسیاری از قسمت‌های بدنه این خودرو را با استیکر پوشانده، اما باید گفت که این کار چندان لازم نبود. چراکه ما انتظار تغییرات زیادی از نسخه فیس لیفت این خودرو را نداریم. اما به خوبی حتی از پشت استیکرها هم مشخص است که آئودی چراغ‌های عقب جدیدی را برای RS۴ استیشن طراحی کرده است و گرافیک چراغ‌های جلو نیز کمی نسبت به قبل متفاوت‌تر خواهد شد.

در پوزه جلو، چراغ‌ها استایل متفاوتی نسبت به نسخه فعلی RS۴ استیشن دارند و استایلی مشابه محصولات جدید آئودی به خود گرفته‌اند. ظاهرا جلوپنجره و کاپوت این خودرو دیگر بدون مرز نیستند و سپر این خودرو یک فاصله هرچند کم بین جلوپنجره و کاپوت ایجاد کرده است.

تصاویری در این لحظه از فضای کابین این خودرو در دسترس نیست، اما ظاهرا نمایشگر تبلت مانند سیستم سرگرمی و اطلاع‌رسانی این خودرو همچنان در میان داشبورد باقیست و آئودی این خودرو را مانند مدل‌های بالاتر و محصولات گران‌تر خود به سیستم اطلاع‌رسانی MMI مجهز نکرده، اما قطعا پشت آمپر، تودوزی و گرافیک کلیدهای درون کابین تغییراتی خواهند داشت.
آئودی RS۴ استیشن فیس لیفت برای اولین بار رویت شد

نسل فعلی آئودی RS۴ استیشن به یک پیشرانه ۲.۹ لیتری شش سیلندر توربوشارژ مجهز شده که قادر به تولید بیشینه قدرت ۴۴۴ اسب‌بخار و بیشینه گشتاور ۶۰۰ نیوتن‌متر است. این خودرو قادر است تا در زمان ۴.۱ ثانیه از حالت سکون به مرز ۱۰۰ کیلومتر در ساعت دست یابد و قادر به حرکت با بیشینه سرعت ۲۸۰ کیلومتر بر ساعت است. حال نه تنها طرفداران بلکه ما هم بی صبرانه مشتاقیم تا متوجه شویم بیشینه قدرت تولیدی و عملکرد نسخه فیس لیفت این خودرو تا چه میزان نسبت به نسخه فعلی ارتقا پیدا می‌کند. به زودی خبرهای بیشتری از این استیشن قدرتمند منتشر خواهد شد.


تغییر گرافیک چراغ‌ها و جلوپنجره
آئودی RS۴ استیشن فیس لیفت برای اولین بار رویت شد
خبر

کد محتوا: ۲۰۶۴۷

ارسال: پنج‌‌شنبه، ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲:۳۱

به روز شده: پنج‌‌شنبه، ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴:۲۴

کلید واژه‌‌ها: آئودی، استیشن

نوع: خبر

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: خودرونویس

بازدید: ۷۱۵

زبان: پارسی

(۵ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.