در حالی که آئودی بسیاری از قسمتهای بدنه این خودرو را با استیکر پوشانده، اما باید گفت که این کار چندان لازم نبود. چراکه ما انتظار تغییرات زیادی از نسخه فیس لیفت این خودرو را نداریم. اما به خوبی حتی از پشت استیکرها هم مشخص است که آئودی چراغهای عقب جدیدی را برای RS۴ استیشن طراحی کرده است و گرافیک چراغهای جلو نیز کمی نسبت به قبل متفاوتتر خواهد شد.
در پوزه جلو، چراغها استایل متفاوتی نسبت به نسخه فعلی RS۴ استیشن دارند و استایلی مشابه محصولات جدید آئودی به خود گرفتهاند. ظاهرا جلوپنجره و کاپوت این خودرو دیگر بدون مرز نیستند و سپر این خودرو یک فاصله هرچند کم بین جلوپنجره و کاپوت ایجاد کرده است.
تصاویری در این لحظه از فضای کابین این خودرو در دسترس نیست، اما ظاهرا نمایشگر تبلت مانند سیستم سرگرمی و اطلاعرسانی این خودرو همچنان در میان داشبورد باقیست و آئودی این خودرو را مانند مدلهای بالاتر و محصولات گرانتر خود به سیستم اطلاعرسانی MMI مجهز نکرده، اما قطعا پشت آمپر، تودوزی و گرافیک کلیدهای درون کابین تغییراتی خواهند داشت.
آئودی RS۴ استیشن فیس لیفت برای اولین بار رویت شد
نسل فعلی آئودی RS۴ استیشن به یک پیشرانه ۲.۹ لیتری شش سیلندر توربوشارژ مجهز شده که قادر به تولید بیشینه قدرت ۴۴۴ اسببخار و بیشینه گشتاور ۶۰۰ نیوتنمتر است. این خودرو قادر است تا در زمان ۴.۱ ثانیه از حالت سکون به مرز ۱۰۰ کیلومتر در ساعت دست یابد و قادر به حرکت با بیشینه سرعت ۲۸۰ کیلومتر بر ساعت است. حال نه تنها طرفداران بلکه ما هم بی صبرانه مشتاقیم تا متوجه شویم بیشینه قدرت تولیدی و عملکرد نسخه فیس لیفت این خودرو تا چه میزان نسبت به نسخه فعلی ارتقا پیدا میکند. به زودی خبرهای بیشتری از این استیشن قدرتمند منتشر خواهد شد.