مرسدس بنز GLC مدل ۲۰۲۰ معرفی شد + فیلم

  کمپانی مرسدس بنز از مدل ۲۰۲۰ شاسی بلند GLC رونمایی کرد که بیشترین تغییرات را در کابین تجربه کرده است.  

شنبه، ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۳:۲۷ |

کمپانی آلمانی مرسدس بنز، نسخه به‌روزشده از GLC را معرفی نمود که تغییراتی را در ظاهر تجربه کرده و با تکنولوژی‌های فراوانی همراه شده است. نخستین حضور این خودرو در نمایشگاه خودرو ژنو خواهد بود.

در بدنه خودرو تفاوت زیادی به چشم نمی‌خورد. جلو پنجره کمی تغییر کرده و چراغ‌های جلو به صورت استاندارد از نوع LED هستند. در نمای عقب دیفیوزر کرومی دیده می‌شود و خروجی‌های اگزوز در داخل این دیفیوزر تعبیه شده‌اند.

در داخل کابین GLC سیستم اطلاعات و سرگرمی مرسدس به نام MBUX به کار رفته و یک نمایشگر عریض برای آن در نظر گرفته شده است. همچنین صفحه آمپر از نوع دیجیتال است و تریم‌های مختلفی برای کابین در نظر گرفته شده.

این شاسی بلند در آمریکا در دو نسخه عرضه می‌شود یعنی GLC ۳۰۰ با محور محرکت عقب و نیز سیستم چهار چرخ متحرک. موتور به کار رفته در هر دو مدل حجم ۲.۰ لیتری و ۴ سیلندر دارد و می‌تواند ۲۵۵ اسب بخار قدرت تولید کند. انتقال قدرت در این خودرو به وسیله جعبه دنده ۹ سرعته اتوماتیک انجام می‌شود.

خریداران اروپایی دو نسخه دیزلی را هم در اختیار دارند که هر دو آنها با سیستم هیبریدی متوسط ۴۸ ولتی همراه شده است. GLC ۲۰۰ ۴Matic قدرت ۱۹۴ اسب بخاری دارد و توان مجموعه در نسخه GLC ۳۰۰ ۴Matic به ۲۵۵ اسب بخار می‌رسد. سه نسخه دیزلی دیگر هم با قدرت‌های ۱۶۱، ۱۹۲ و ۲۴۱ اسب بخار عرضه خواهد شد.

مرسدس بنز دستیارهای رانندگی فراوانی را برای GLC جدید در نظر گرفته است. در نهایت باید بگوییم قیمت و سایر جزئیات مربوط به این خودرو همزمان با حضور در نمایشگاه خودرو ژنو اعلام خواهد شد.


مرسدس بنز GLC مدل ۲۰۲۰ معرفی شد + فیلم
خبر

کد محتوا: ۲۰۶۳۶

ارسال: شنبه، ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۳:۲۷

به روز شده: شنبه، ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۸:۱۴

کلید واژه‌‌ها: مرسدس بنز، بنز، مرسدس بنز GLC مدل ۲۰۲۰

نوع: خبر

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: ماشین ۳

بازدید: ۹۸۷

زبان: پارسی

(۵ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.