کیا سراتوی هاچ بک ۲۰۱۹ به بازار می آید + فیلم

  زمانی که به هاچ‌بک‌ها یا خودروهای کامپکت (جمع و جور) فکر می‌کنید، احتمالا یک مدل کیا سراتو هاچ‌بک – در بازارهای اروپایی و آمریکایی- اولین گزینه ذهنی شما نخواهد بود، اما این خودرو به عنوان جایگزینی برای فورد فوکوس، تویوتا کرولا یا مزدا ۳ بسیار وسوسه‌انگیز است.  

دوشنبه، ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹:۱۳ |

نسل چهارم این خودرو -که سومین نسل در آمریکا محسوب می‌شود- برای اولین بار در اوایل سال ۲۰۱۸ در قالب یک سدان و نام جدید "فورته" در نمایشگاه خودرویی دیترویت به نمایش درآمد. دیگر بازارهای جهان مانند استرالیا نیز در بازارهای خود از هاچ‌بک‌های ۵ در جدید بهره ‌می‌برند.

یک مدل "اسپورت" از کیا سراتو/ فورته‌های جدید حدود ۱۷ هزار و ۷۶۲ دلار آمریکا ارزش دارد و از یک موتور ۲ لیتری ۴ سیلندر خطی با توان ۱۵۲ اسب‌بخار و گشتاور ۱۹۲ نیوتن‌متر بهره می‌برد.

تریم‌های "اسپورت" و "اسپورت‌ پلاس" هاچ‌بک‌های سراتو به گیربکس‌های خودکار ۶ سرعته مجهز خواهند شد و مدل‌های پایه S با سامانه انتقال قدرت ۶ سرعته دستی عرضه می‌شود. در بالاترین تریم خودرو GT نیز شاهد یک گیربکس خودکار  DCT ۷ سرعته هستیم.

علاوه بر موتور ۲ لیتری، مشتریان می‌توانند هاچ‌بک‌های جدید سراتو را با یک موتور ۱.۶ لیتری توربو خریداری کنند که با گشتاور ۲۶۵ نیوتن‌متر خروجی حدود ۲۰۱ اسب‌بخار دارد.

از نگاه کارشناسی در حین رانندگی با این خودرو شکایت یا انتقاد اساسی برای راننده به وجود نخواهد آمد، اما  رانندگی با یک سراتوی هاچ‌بک اسپورت نکته تحسین‌برانگیز و ویژه‌ای نیز ندارد و در مجموع می‌توان از لفظ OK برای آن استفاده کرد.

هندلینگ خودرو خوب است و به نرمی از پس دست‌اندازها برمی‌آید و فرمان‌ سبک آن مانور در فضای تنگ را آسان می‌سازد.

فضای اسپورت در فضای خارجی کاملا محسوس است و کابین نیز برای هماهنگی بیشتر با ظارهر بیرونی  اسپورت طراحی شده است. می‌توان گفت ظاهر سراتوی هاچ‌بک در فضای داخلی تا حدی تحت تاثیر استینگر قرار دارد. اما مهم‌ترین عناصر این فضا هماهنگی خودرو با کارپلی اپل و اتو اندروید است. از مهمترین گزینه‌های کمکی این خودرو نیز می‌توان به سامانه هوشمند ترمز اضطراری هوشمند اشاره کرد.

در مجموع فضای داخلی خودرو چندان هم ناامیدکننده  نیست و  فضای محفظه با نیز به ۴۷۳ لیتر می‌رسد که برای خودرویی در این بخش فوق‌العاده است.


کیا سراتوی هاچ بک ۲۰۱۹ به بازار می آید + فیلم
خبر

کد محتوا: ۲۰۶۲۶

ارسال: دوشنبه، ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹:۱۳

به روز شده: پنج‌‌شنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰:۵۱

کلید واژه‌‌ها: کیا، سراتو، هاچ بک، سراتو ۲۰۱۹، تویوتا، مزدا، فورد فوکوس

نوع: خبر

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: عصر ایران

بازدید: ۸۵۸

زبان: پارسی

(۳ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.