سواری کوتاه با مزدا ۳ مدل ۲۰۱۹+فیلم

  اگر چه در بازارهای مختلف، خودروهای شاسی‌بلند طرفداران بیشتری دارند اما مزدا معتقد است که خودروهای سدان و هاچبک، هنوز به اندازه‌ای خوب هستند که بتوانند فروش بالایی داشته باشند. مزدا ۳ یکی از محبوب‌ترین خودروهای این برند است که از سال ۲۰۰۳ موفق شده در حدود ۶ میلیون دستگاه فروش داشته باشد.  

چهارشنبه، ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹:۳۱ |

مزدا ۳ جدید با پیشرفت‌هایی در زمینه فن آوری، ایمنی و کارایی، جدیدترین فلسفه توسعه “انسانی محور” را نشان می‌دهد. مزدا توجه ویژه‌ای به ارگونومی دارد و این را مدیون یکی از مهندسان قدیمی خود است. مدیر اجرایی مزدا معتقد است که یک خودرو باید تا سال‌ها سواری راحت و ایمن را بهمراه داشته باشد و مزدا ۳ دقیقا همان است.

آخرین مدل Mazda۳ نشان می‌دهد که تلاش‌های روشنی برای ارتقاء بخش‌های مختلف داخل و خارج صورت گرفته و تجدید نظرهای مثبتی را می‌توان در بخش‌های مختلف این مدل دید. برای پیدا کردن اینکه آیا مزدا در این تلاش موفق بوده یا خیر، ما به سمت هالیوود، کالیفرنیا رفتیم تا نگاهی دقیق تر به این کامپکت جدید داشته باشیم و آن را در زمینه‌های مختلف بررسی کنیم. حتی پس از یک نگاه مختصر، واضح است که مزدا ۳ جدید تجربه خوبی را از یک سواری فراهم می‌کند.

نسل چهارم مزدا ۳، در مدل هاچبک عرضه شده در حالی که نسخه سدان را می‌شد در مدل‌های قبلی خریداری کرد. احساس ما از ظاهر این خودرو، یک هاچبک اسپرت به‌دور از پیچیدگی طراحی سایر برندهای ژاپنی است. این احساس در کابین هم ادامه دارد که از یک رشته تغییرات به منظور ارائه ارگونومی بهتر و پررنگ تر شدن ایمنی سود می‌برد. سیستم اطلاعاتی جدید و صفحه نمایش ۸.۸ اینچی آن، بسیاری از تنظیمات را در خود جای داده است.

سیستم اطلاعاتی به سمت راننده زاویه دارد، که بیشتر به دکمه‌های سخت افزاری متکی است. تکنولوژی مدرن معمولا کمک می‌کند که کابین احساس راحتی  بیشتری داشته باشد، اما اغلب اوقات این چیزهای کوچک است که واقعا احساس لوکس بودن را منتقل می‌کنند. به این ترتیب مزدا جزئیات را تحریک می کند، تا در مشتری اثرگذار شود. طراحی ساده کلی در کنار متریال بسیار باکیفیت، باعث می‌شود که شما بگویید، آره خودشه.

در بحث سیستم تعلیق مزدا تغییراتی را اعمال کرده تا صدای و لغزش بسیار کمتری به کابین وارد شود و همچنین ایمنی بدنه را افزایش داده تا در کابین ۷۸ درصد ایمنی سرها حفظ شود. مزداهای مدل ۲۰۱۹ از یک موتور ۲.۵ لیتری ۴ سیلندر Skyactiv با ۱۸۶ اسب بخار قدرت بهره می‌برند. موتور تنها (در حال حاضر) با یک گیربکس ۶ سرعته دستی قابل سفارش است. انتقال قدرت به هر ۴ چرخ برای اولین بار در این مدل بکار گرفته شده و این بسیار وسوسه کننده است.

در جاده ها، تلاش برای بهبودی ارگونومیک و NVH واقعا قابل لمس است. با وجود راننده ما در قسمت عقب ساکن شدیم که صندلی راحت و مجموعه‌ای از ابزار در دسترس، راحتی فوق‌العاده را به همراه داشتند. شاید مهمترین بخش غیر جذاب مزدا ۳ جدید را بتوانیم گیربکس دستی نام ببریم و ما منتظر گیربکس اتوماتیک جدید برای این خودرو باید بمانیم. سواری با یک خودروی معمولی در ترافیک اواسط روز در هالیوود می‌تواند تجربه‌ای استرس زا باشد، اما مزدا ۳ جدید احساس آرامش را در این پروسه به ارمغان می آورد. سیستم صوتی به عنوان یک صدای دلپذیر و تعلیق آرام، حس خوبی را به‌همراه می‌آورند.


سواری کوتاه با مزدا ۳ مدل ۲۰۱۹+فیلم
مقاله

کد محتوا: ۲۰۶۲۰

ارسال: چهارشنبه، ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹:۳۱

به روز شده: پنج‌‌شنبه، ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۷:۲۵

کلید واژه‌‌ها: مزدا، مزدا ۳ مدل ۲۰۱۹، مزدا ۲۰۱۹، شاسی بلند، هاچ بک

نوع: مقاله

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: سایت چرخان

بازدید: ۱۶۶۲

زبان: پارسی

(۴ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.