تغییر برای نسل جدید مشتریان

با بلیزر جدید آشنا شوید+فیلم

  شورولت پیش از این از بازگشت بلیزر خبر داده بود.  

پنج‌‌شنبه، ۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۳:۲۲ |

این شرکت نسل جدید اکوینوکس را به اندازه کوچک‌ کرد تا بین این خودرو و شاسی‌بلند فول‌سایز تراورس، جایی برای یک مدل جدید در سبد محصولات این خودروساز دیترویتی باز شود و پس از آن، مدیران این شرکت می‌توانند در مورد بازگرداندن نام بلیزر که شایعه آن برای مدتی مطرح بود تصمیم بگیرند.

نام‌گذاری
شورولت بلیزر جدید شباهت چندانی به نسل‌های پیشین آن ندارد. زبان طراحی آن کاملا تغییر یافته و مطابق با آخرین رویکرد‌های شورولت در ظاهر است. از طرفی هم، ساختار این خودرو به گونه‌ای در نظر گرفته شده که در سگمنت متفاوتی نسبت به بلیزرهای قبلی قرار می‌گیرد. در این خودرو بر خلاف نسل‌های پیشین، از شاسی‌نردبانی و دیگر ویژگی‌های یک SUV تمام‌عیار خبری نیست. شورولت بلیزر ۲۰۱۹ مانند کادیلاک XT۵ و GMC  آکادیا، بر اساس پلت‌فرم C۱ گروه جنرال‌موتورز توسعه یافته و کراس‌اووری شهری محسوب می‌شود. تنها اختلاف آن با دو خودروی نام‌برده شده، عرض بیش‌تر آن است که به منظور ایجاد ظاهر تنومندتر و جذاب‌تر برای آن در نظر گرفته شده است.


استفاده از نام‌های قدیمی؛ روشی بر کاهش هزینه‌ها
نام بلیزر از سال ۱۹۶۹ توسط شورولت برای شاسی‌بلند فول‌سایز این شرکت به کار برده می‌شد تا زمانی که تولید آن در سال ۲۰۰۵ متوقف شد، اما صنایع خودروسازی در سراسر دنیا در سال‌های اخیر روشی را به کار بسته‌اند که بر اساس آن از نام‌های قدیمی که مدتی آن‌ها را کنار گذاشته‌اند برای محصولات جدید خود استفاده می‌کند. همان‌گونه که نام‌های فورد برانکو، لینکلن کانتیننتال و میتسوبیشی اکلیپس کراس با توجه به این موضوع به میدان رقابت باز گشته‌اند، شورولت نیز از نام بلیزر برای کراس‌اوور جدید خود استفاده کرده است. یکی از مزایای بسیار مهم استفاده از نام‌های قدیمی برای خودروسازان، صرفه‌جویی عظیم آن‌ها در مباحث بازاریابی است.
بلیزر جدید با بهره‌گیری از المان‌های مدرن و تند و تیز، ظاهر اسپرت و جذابی برای خود فراهم کرده است. چراغ‌های باریک در کنار جلوپنجره وسیع و زاویه‌های تند به کار رفته در سپر این خودرو جلب توجه می‌کنند. این خودرو اگر چه بر خلاف پیشینیان خود از جثه تنومند و بزرگی برخوردار نیست، اما در عوض از طراحی جذاب و جالبی سود می‌برد که می‌تواند توجه هر بیننده‌ای را هر چند کوتاه به خود جلب کند. نسل جدید بلیزر در قالب تریم‌های گوناگونی عرضه می‌شود که هر کدام از آن‌ها برای این خودرو ظاهر متفاوتی را فراهم می‌کنند.


پیشرانه‌ای که شورولت به صورت استاندارد برای کراس‌‌اوور جدید خود در نظر گرفته است، یک نمونه ۲.۵ لیتری چهار سیلندر خطی با قدرت ۱۹۳ اسب بخار و گشتاور ۲۵۴ نیوتن‌متری است. مشتریان می‌توانند پیشرانه ۳.۶ لیتری V۶ با ۳۰۵ اسب بخار قدرت و ۳۶۴ نیوتن‌متر گشتاور را انتخاب کنند. این شرکت برنامه‌ای برای عرضه نسخه هیبریدی ندارد. هر دو پیشرانه با جعبه‌دنده اتوماتیک ۹ سرعته و سیستم استارت استاپ عرضه می‌شوند.
آپشن‌های گوناگونی برای بلیزر جدید در نظر گرفته شده است. سان‌روف پانورامیک برقی، گرم‌کن فرمان اتوماتیک، گرم‌کن و سردکن خودکار صندلی‌های جلو بخشی از امکانات رفاهی در نظر گرفته شده برای سرنشینان محسوب می‌شوند. همچنین می‌توان با استفاده از سویچ خودرو قبل از سوار شدن، شیشه‌ها را کنترل کرده و آن‌ها را پایین داد تا هوای داغ داخل خودرو خارج شود. صفحه‌نمایش ۸ اینچی به همراه وای‌فای و اینترنت ۴G LTE نیز در این خودرو تعبیه شده است. طراحی داخلی بلیزر جدید با ظرافت قابل توجهی صورت گرفته و محیط مطبوعی را برای مسافران به ارمغان خواهد آورد.

بازگشت بلیزر
سگمنتی که شورولت بلیزر جدید در آن به رقابت خواهد پرداخت، میدان نبرد شلوغی خواهد بود. این خودرو در مقابل ۱۷ محصول دیگر قرار می‌گیرد که اکثرشان دارای سه ردیف صندلی هستند، اما بلیزر جدید مانند فورد اج، نیسان مورانو، جیپ گرندچروکی و تویوتا ۴Runner تنها با دو ردیف صندلی عرضه می‌شود. فروش این خودرو از ابتدای سال ۲۰۱۹ آغاز می‌شود و تا نزدیک شدن به زمان عرضه قیمت آن اعلام نمی‌شود. این خودرو در کارخانه راموس آریزپ شرکت واقع در مکزیک مونتاژ می‌شود و با قرار گرفتن در سبد محصولات شورولت تنوع شاسی‌بلند‌های آن را کامل‌تر خواهد کرد.


تغییر برای نسل جدید مشتریان
با بلیزر جدید آشنا شوید+فیلم
نقد و بررسی

کد محتوا: ۱۸۵۵۲

ارسال: پنج‌‌شنبه، ۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۳:۲۲

به روز شده: دوشنبه، ۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۰:۳۵

کلید واژه‌‌ها: شورولت، بلیزر، شاسی بلند،کراس اوور، کادیلاک، فورد، نیسان، جیپ، تویوتا

نوع: نقد و بررسی

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: مجله اینترنتی اتومبیل فارسی

بازدید: ۹۵

زبان: پارسی

(۸ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۳۹۷ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.