نسل نو کادیلاک اسکالید ۲۰۱۴

  از زمان معرفی نسل نخست «اسکالید» در سال ۱۹۹۹، این SUV هشت نفره، به لطف طراحی جذاب، قابلیت های فنی بالا و دارا بودن سطح عالی امکانات، همواره مورد توجه بوده و حتی برای خدمت در نیروهای حفاظتی و امنیتی نیز برگزیده شده است. حال، مسئولین «کادیلاک»، نسل نو این اتومبیل را پس از به روزآوری همه جانبه، به جهانیان معرفی کرده اند.  

سه‌‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۲:۳۶ |

فراتر از انتظار

از زمان معرفی نسل نخست «اسکالید» در سال 1999، این SUV هشت نفره، به لطف طراحی جذاب، قابلیت های فنی بالا و دارا بودن سطح عالی امکانات، همواره مورد توجه بوده و حتی برای خدمت در نیروهای حفاظتی و امنیتی نیز برگزیده شده است. حال، مسئولین «کادیلاک»، نسل نو این اتومبیل را پس از به روزآوری همه جانبه، به جهانیان معرفی کرده اند. 

مدل مورد بحث، در دو نسخه Standard و ESV به تولید می رسد که نسخه ESV دارای بدنه طویل تر به میزان 508 میلی متر و فاصله بیشتر بین دو محور به میزان 355 میلی متر است، تا فضای کافی برای نصب سه ردیف صندلی را فراهم کند. 

در نسخه های سفارشی (Premium)، حتی برای دستگیره درهای جانبی، از لامپ های LED استفاده می شود! 
درهای بزرگ، در شکاف های جانبی بدنه جای گرفته اند که کاهش صدای باد را در پی دارد. همچنین، دریچه های فعال هوا در جلوی محفظه رادیاتور و کندانسور، در سرعت های بالا بسته می شوند تا خواص آیرودینامیکی بدنه، برای بازدهی بیشتر، افزایش یابد. برای ساخت درپوش موتور و در محفظه بار، از آلومینیوم سود برده شده که به دنبال آن، وزن کلی خودرو به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. 

در صندوق این مدل می تواند برف پاک کن شیشه عقب را زیر اسپویلر جای دهد. جابه جا کردن برف پاک کن عقب به قسمت بالای شیشه و زیر سطوح منحنی اسپویلر، باعث نمای ظاهری بهتر شده و توجه طراحان به جزئیات را نشان می دهد. 

نمای داخلی اسکالید 2015، شامل مواد و قطعات با کیفیت با دوخت عالی و ادوات داخلی چوبی در چند رنگ مختلف است. صندلی های ردیف اول و سوم، به صورت یکپارچه طراحی شده اند تا علاوه بر راحتی بالا، ظاهری عضلانی و جذاب داشته باشند. این صندلی ها با آیتم های حرارتی گرم/ سرد کننده، قابلیت تنظیم برقی در 6 جهت را دارند. صندلی های ردیف دوم و سوم نیز برای ارائه فضای بیشتر بار، کاملاً جمع می شوند. 

نسل نو «اسکالید»، دارای پیشرانه 8 سیلندر خورجینی 2/6 لیتری EcoTec3 مجهز به سیستم تزریق مستقیم سوخت، سامانه احتراق پیشرفته (ACS)، سیستم مدیریت فعال سوخت (AFM) و سامانه اعمال زمان بندی متغیر و پیوسته سوپاپ ها (CVVT) بوده که 420 اسب بخار قدرت (در 5600 rpm) و 623 نیوتن متر گشتاور (در 4100 rpm) تولید کرده و از طریق جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک، به محور عقب یا هر چهار چرخ، منتقل می کند. 

مهندسین «کادیلاک»، در کنار چنین پیشرانه قدرتمندی، با در نظر گرفتن سیستم تعلیق مستقل با کنترل مغناطیسی در جلو و پنج اتصالی با فنر لول و کنترل مغناطیسی در عقب، فرمان هیدرولیک برقی حساس به سرعت، قفل دیفرانسیل اتوماتیک، ترمزهای هیدرولیکی دیسکی در هر چهار چرخ با سامانه ضد بلوکه و روتورهای سوراخدار، سامانه کنترل الکترونیکی پایداری و سیستم کمکی آغاز حرکت در سراشیبی (HAS)، حداکثر راندمان را برای این ماشین عظیم الجثه، متضمن شده اند. 

برای نسل نو «اسکالید»، فهرست بلندبالایی از تجهیزات ایمنی و امکانات رفاهی در نظر گرفته شده که مهم ترین آنها عبارتند از: سیستم ترمز اتوماتیک جلو و عقب (FRAB) با تکنولوژی رادار مسافت کوتاه و سنسورهای مافوق صوت، سامانه آماده سازی اتوماتیک قبل از برخورد (ACP)، کروز کنترل فعال، سامانه تنظیم اتوماتیک فشار کمربندهای ایمنی، اربگ مرکزی برای ردیف جلو که در برخوردهای جانبی، در طرف دیگر اتاق برای جلوگیری از برخورد سرنشینان با در جانبی فعال می شود، سامانه های هشدار برخورد از جلو (FCA) و هشدار خروج از جاده (LDW)، سیستم هشدار ایمنی صندلی (SAS)، سامانه اعلام نقطه کور جانبی (SBZA)، سیستم هشدار ترافیک عقب خودرو (RCTA)، سامانه هشدار تغییر خط رانندگی (LCA)، سیستم پیشرفته کنترل و ارتباطات کادیلاک (CUE)، پنل راننده دیجیتال متشکل از صفحه نمایش 3/12 اینچی با پنج پس زمینه مختلف، سامانه نمایش اطلاعات ضروری روی شیشه جلو (HUD)، رینگ های آلومینیومی 20 اینچی در جلو و 22 اینچی در عقب به همراه تایرهای 55/275 و 45/285 با کد سرعت R و ... 


نسل نو كاديلاك اسكاليد 2014
نسل نو كاديلاك اسكاليد 2014
نسل نو كاديلاك اسكاليد 2014
نسل نو كاديلاك اسكاليد 2014


نسل نو کادیلاک اسکالید ۲۰۱۴
نقد و بررسی

کد محتوا: ۱۱۲۴

ارسال: سه‌‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۲:۳۶

به روز شده: سه‌‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۲:۳۶

کلید واژه‌‌ها: کادیلاک/نسل نو کادیلاک/اسکالید/اسکالید ۲۰۱۴/کادیلاک اسکالید ۲۰۱۴/اتاق جدید کادیلاک/کادیلاک جدید

نوع: نقد و بررسی

فرستنده: سرپرست

منبع: مجله ماشین

بازدید: ۵۳۲۶

زبان: پارسی

(۴ مورد )

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۴ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.